POLSKI JUBILER (Strona 18)

06/2020

06/2020

Szansa na rozwój w nowej sytuacji

Firmy jubilerskie, które zostały w wyniku pandemii zmuszone do zamknięcia swojej działalności, będą miały szansę na powrót na rynek, dzięki funduszom Unii Europejskiej. Program „Nowy start” finansowany z funduszy unijnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, skierowany jest do przedsiębiorców, którzy ponieśli porażkę biznesową i ponownie rozpoczęli działalność gospodarczą. Wsparcie dla…

06/2020, PRAWO

Biżuteria w komórce

Firmy informatyczne oferują swoim klientom nowe usługi, których celem jest nie tylko zwiększenie sprzedaży i usprawnienie pracy personelu salonu jubilerskiego, ale także ułatwienie dokonywania zakupów klientom detalicznym. Biżuteria na smartfonie Polskie społeczeństwo niezwykle szybko przyswaja sobie wszelkie nowości informatyczne. Lubi korzystać z udogodnień oferowanych przez firmy informatyczne. Dlatego też zdziwienie…

06/2020, PRAWO

Sprzedaż zegarków w czasie pandemii

Rynek zegarmistrzowski w Polsce w ostatnim czasie stracił na rzecz rynku jubilerskiego. Klienci, którzy masowo w pierwszym okresie pandemii kupowali biżuterię za pośrednictwem internetu, nie patrzyli takim samym życzliwym okiem na rynek zegarmistrzowski. Dużym zainteresowaniem cieszyły się wszelkiego rodzaju smartwatche, podczas gdy tradycyjne czasomierze wybierane były przez nielicznych. Klienci polskich…

06/2020, ZEGARKI

Wirtualne wystawy

Jak powszechnie wiadomo potrzeba jest matką wszystkich wynalazków i tak samo dzieje się tym razem. Brak możliwości zgromadzeń publicznych powoduje, że twórcy biżuterii a także właściciele galerii z biżuterią autorską oraz muzea poświęcające jej swoje przestrzenie, zmuszeni są do organizowania wystaw w cyberprzestrzeni. I mimo że jeszcze kilka miesięcy temu…

06/2020, WYSTAWA

Doszkalanie przez internet

Świat przeniósł swoją działalności do przestrzeni wirtualnej, nie dziwi wobec powyższego fakt, że tak samo postąpiła branża biżuteryjna. W internecie pojawia się coraz więcej szkoleń, warsztatów czy wykładów poświęconych biżuterii i sztuce złotniczej. Dla wielu przedstawicieli pandemia jest szansą na zdobycie nowych umiejętności oraz rozwijanie swoich pasji. Złotnicy, projektanci biżuterii…

06/2020, EDUKACJA

Pierścionek zaręczynowy w sieci 5G

Rynek jubilerski stale się zmienia. A to za sprawą pojawiający się na nim nowych technologii a to przez modę, a także przez konsumentów, którzy wymuszają zmiany na rynku biżuteryjnym. Dziś zmiany są tak dynamiczne, że nawet najwięksi sceptycy muszą przyznać, że internet staje się jednym z głównych elementów naszej rzeczywistości.…

06/2020, TEMAT MIESIĄCA

Wirtualna biżuteria

Na naszych oczach następuje powolny proces odchodzenia od biżuterii postrzeganej jako przedmiotu materialnego ku biżuterii wirtualnej. Biżuteria – przedmiot utylitarny – staje się wirtualnym projektem, istniejącym tylko w przestrzeni cyfrowej. Twórcy ograniczają bowiem swoje działania jedynie do tworzenia projektów biżuteryjnych, które nigdy nie zostaną zrealizowane w rzeczywistości. Technologia cyfrowa Nowoczesne…

06/2020, TEMAT MIESIĄCA

Oprawić internet w złoto, czyli internet rzeczy

Świat, w którym żyjemy, znacznie przyspieszył. Internet stał się podstawowym narzędziem pracy i nikt nie myśli już nawet o prowadzeniu jakiejkolwiek działalność gospodarczej bez umieszczania owoców swojej pracy w przestrzeni wirtualnej. Przyszłość jawi się nam jako czas, w którym świat wirtualny będzie tak samo realny jak materialny. Branża jubilerska musi…

06/2020, TEMAT MIESIĄCA

Broszka z uszczelki i korale z mleka, czyli o wyjątkowych zbiorach biżuterii Galerii Sztuki w Legnicy

Biżuteria w naszej kulturze od zawsze kojarzona jest z dobrami luksusowymi. Prezenty w postaci broszki, pierścionka czy bransoletki stanowią pamiątkę na lata, a cenne ozdoby często przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Nic więc dziwnego, że na myśl o zbiorach biżuterii gromadzonych przez galerie i muzea, a także prywatnych kolekcjonerów…

06/2020, TEMAT MIESIĄCA

Maseczka biżuteryjna

Pandemia koronawirusa nie będzie trwała wiecznie, ale maseczka inkrustowana kamieniami szlachetnymi już tak. Z takie założenia wychodzi wiele marek jubilerskich, które oferują swoim klientom nowoczesne maseczki wykonane z materiałów jubilerskich. Ich przewaga nad tradycyjnymi polega na niecodziennym wyglądzie, trwałości oraz wartości. Maseczka staje się na naszych oczach codziennym akcesorium modowym,…

06/2020, TEMAT MIESIĄCA

Logo na naszyjniku

W czasie pandemii biżuteria zaczyna określać cechy stylu jej użytkowniczki. W normalnej sytuacji kobiety i mężczyźni mieli szansę realizować siebie dzięki odzieży i nowoczesnym dodatkom, które podkreślały ich styl i status społeczny. W dobie koronawirusa o stylu, nadążaniu za trendami oraz nowoczesności świadczy noszona biżuteria. Maseczka zakładana w przestrzeni publicznej…

06/2020, TEMAT MIESIĄCA