POLSKI JUBILER (Strona 170)

Czas na zmiany

Za nami jedne z największych światowych targów jubilerskich JCK Show, na które zjechali przedstawiciele branży z całego świata. – To nie jest czas kryzysu. To jest czas wielkiej zmiany. Społecznej, technologicznej, pokoleniowej, mentalnej. Nigdy nie będzie już tak, jak było, i biedny, kto tego nie dostrzeże i się z tym…

07-08/2009, TARGI

Udane spotkanie w Krakowie

Od 5 do 7 czerwca branża jubilerska mogła uczestniczyć, w zorganizowanych po raz drugi, Letnich Targach Trendów Jubilerskich i Zegarkowych Jubinale ’09. W Krakowie przedstawiciele rodzimej i zagranicznej branży biżuteryjnej mieli możliwość obejrzenia ciekawych wystaw, nawiązania kontaktów handlowych oraz wymiany poglądów na temat przyszłości rynku jubilerskiego wobec kryzysu. Podczas tegorocznej…

07-08/2009, TARGI

Kryzys, wakacje, a … biżuteria

Z badań prowadzonych przez ekonomistów wynika, że w czasie kryzysu finansowego nie wszystkie branże notują spadki. Oczywiście mniej osób może sobie pozwolić na zakup drogich samochodów, jednak branża jubilerska nie musi się obawiać, ponieważ z całą pewnością znajdą się odbiorcy na produkty biżuteryjne. Eksperci wyrażają pogląd, że w czasie kryzysu…

07-08/2009, RYNEK

Polski skarb narodowy

Każdy w Polsce wie, czym jest bursztyn. Wie, jak wygląda bursztynowa biżuteria, jednak – jak mówią twórcy i sprzedawcy – bursztyn nie cieszy się wielkim zainteresowaniem klientów. Wyniki sprzedażowe bursztynowej biżuterii na polskim rynku nie napawają entuzjazmem. Owszem, bursztyn ma w Polsce swoich zagorzałych zwolenników, ale liczba sprzedawanej biżuterii z…

07-08/2009, BURSZTYN

Polskie srebro żyłą złota

Polski rynek jubilerski zdominowany jest przez hurtownie srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Srebrna biżuteria od dawna święci w Polsce triumfy popularności i nie jest to tylko zasługą jej stosunkowo niskiej ceny, ale przede wszystkim całej rzeszy Polaków, którzy chcą w sklepach jubilerskich kupować srebrne produkty. W zjawisku fascynacji Polaków srebrem nie…

07-08/2009, TEMAT MIESIĄCA

Czego pragną klienci…

Hurtownie srebrnej biżuterii i półfabrykatów nie mogą narzekać na brak klientów. Właściciele sklepów jubilerskich bardzo chętnie korzystają z ich usług i kupują oferowane produkty. Jednak hurtownie nie mogą liczyć, że każdy produkt, jaki będą miały w swoim asortymencie, znajdzie odbiorców. Właściciele hurtowni muszą dbać, aby w ich ofercie nie zabrakło…

07-08/2009, RYNEK

Obficie w świecie sztucznej biżuterii

Rynek polskiej biżuterii w ostatnim czasie zdominowany został przez hurtownie sztucznej biżuterii. Klienci mogą wybierać swojego dostawcę i negocjować z nim ceny produktów. Wszystkie hurtownie biżuterii sztucznej prześcigają się w oferowaniu odbiorcy jak najlepszych warunków finansowych, proponują liczne rabaty i promocje a także upominki dla stałych klientów. Hurtownie sztucznej biżuterii…

07-08/2009, RYNEK

06/2009

06/2009

Nowa aranżacja sklepu

Sezon urlopowy to jedyna okazja na przeprowadzenie wszelkich koniecznych zmian w sklepie jubilerskim przed zmasowanym szturmem klientów. Nie można bowiem pozwolić sobie, aby remont sklepu wypadł w momencie, gdy klienci będą chcieli dokonywać w naszym sklepie dużych zakupów. Zmiana wystroju sklepu jubilerskiego jest bardzo ważna, szczególnie w momencie, gdy remont…

06/2009, SKLEP

Wakacyjna sprzedaż

Sprzedaż biżuterii, podobnie jak innych produktów luksusowych, ma charakter sezonowy. W czasie urlopowym do sklepów jubilerskich zagląda znacznie mniej klientów niż normalnie. Warto jednak byłoby zmienić panujący trend i zaproponować konsumentom ciekawy asortyment, który spowodowałby ożywienie w sklepie podczas letnich upałów. Klienci salonów jubilerskich zazwyczaj wstrzymują się z zakupami do…

06/2009, TEMAT MIESIĄCA

Salon jubilerski kontra galeria

Ostatnio na polskim rynku pojawiło się wiele galerii artystycznych, które oferują swoim klientom biżuterię. A także coraz aktywniej walczą o potencjalnego klienta z tradycyjnymi sklepami jubilerskimi. Pojawiają się na ulicach polskich miast i stają się miejscami, gdzie można napić się kawy, porozmawiać o sztuce i jednocześnie kupić sobie oryginalne, zazwyczaj…

06/2009, SKLEP

Słońce, plaża, morze i… kosztowności

Wakacje nie są czasem odpoczynku od biżuterii. Każda kobieta powinna w swojej szkatułce posiadać kosztowności, które może nosić podczas letnich wypraw. Sklepy jubilerskie powinny zadbać, aby w ich asortymencie nie zabrakło ozdób, które będą oryginalne i sprawią, że czas spędzony z dala od domu będzie kojarzył się ze wspaniałą, wyszukaną…

06/2009, TEMAT MIESIĄCA