POLSKI JUBILER (Strona 138)
Żadna działalność gospodarcza nie może obejść się bez odpowiedniego wsparcia nowoczesnych technologii informatycznych. Tradycyjna sprzedaż czy kontakty handlowe zostały wzmocnione poprzez działania prowadzone za pośrednictwem komputera. Niemal każdy sklep posiada swoją stronę internetową i coraz częściej za jej pośrednictwem prowadzi sprzedaż swoich towarów. Sklepy jubilerskie i projektanci biżuterii także znacznie…
/
Czytaj artykuł...
Po dwudziestu latach prezesury Andrzeja Bielaka w Stowarzyszeniu Twórców Form Złotniczych nastąpiły wielkie zmiany. Podczas Walnego Zgromadzenia, które odbyło się na początku lutego, nowym prezesem wybrany został Marcin Tymiński. STFZ jest organizacją, która skupia polskich artystów plastyków oraz projektantów złotej biżuterii.…
/
Czytaj artykuł...
Początkiem sukcesu jest zawsze pomysł. Dopiero potem można zastanawiać się nad długim łańcuszkiem formalności, które należy załatwić. Ale każdy, kto myśli o rozpoczęciu działalności na własny rachunek lub rozszerzeniu jej zakresu, musi rozstrzygnąć, jakie siły i środki zaangażować i skąd je wziąć. Wydawałoby się, że najprostszym sposobem finansowania działalności gospodarczej…
/
Czytaj artykuł...
W Warszawie 26 i 27 lutego odbyła się 51. edycja Międzynarodowej Wystawy i Giełdy Minerałów, Skamieniałości i Wyrobów Jubilerskich, czyli trzeci Pałac Minerałów. Podczas warszawskiej imprezy obecnych było ponad 200 wystawców z kraju i zagranicy. Osoby odwiedzające wystawę mogli kupić przede wszystkim minerały, skamieniałości, bursztyny, ale także meteoryty do produkcji…
/
Czytaj artykuł...
dr Włodzimierz ŁapotLaboratorium Gemmologiczne Uniwersytet Śląski W dobie globalizacji obecność traktowanych kamieni jubilerskich na polskim rynku jest powszechna i nie powinna zbytnio dziwić. Każdy kamień jubilerski ma swoje miejsce na rynku, zarówno naturalny, syntetyczny jak i traktowany, jednak pod warunkiem posiadania pełnej wiedzy o jego naturze i właściwościach, szczególnie w…
/
Czytaj artykuł...
Wizyta w salonie jubilerskim dla klienta jest nie tylko możliwością kupienia ciekawej biżuterii, ale także okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami obowiązującymi w bieżącym sezonie. W związku z powyższym właściciele salonów jubilerskich powinni poświęcić szczególną uwagę przy wyborze asortymentu do swoich sklepów i zadbać, aby dostawca ich towaru dysponował…
/
Czytaj artykuł...
Powszechnie uważa się, że srebrna biżuteria sprzedaje się sama. Właściciele salonów jubilerskich podkreślają, że wszyscy Polacy wiedzą czym jest srebrna biżuteria oraz czego można od niej oczekiwać. Jednak srebrną biżuterię trzeba odpowiednio zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Ukazać ją jako niepowtarzalny okaz sztuki jubilerskiej. Wizyta w salonie jubilerskim powinna klientom kojarzyć się…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Tomaszem Kłoczewiakiem, prezesemzarządu Stowarzyszenia Rzeczoznawców Jubilerskich Polski Jubiler: Rok 2010 uważany jest przez większość osób związanych z branżą jubilerską za okres stagnacji w branży jubilerskiej. Klientów interesowała przede wszystkim tania biżuteria a w salonach jubilerskich znacznie obniżyły się zyski. Co według pana, jako prezesa Stowarzyszenia Rzeczoznawców Jubilerskich, miało…
/
Czytaj artykuł...
Jednym z dynamiczniej rozwijających się segmentów branży na polskim rynku jubilerskim jest branża opakowań. Producenci starają się zaskakiwać swoich klientów i oferować im coraz to nowe kolekcje opakowań, które wpiszą się w preferencje nawet najbardziej wymagających. Mimo to ciągle zdarza się, że właściciele salonów jubilerskich lekceważą rolę opakowań w procesie…
/
Czytaj artykuł...
W salonach YES można znaleźć nową kolekcję zawieszek – YES ICONS Collection. Nowa kolekcja inspirowana jest znanymi symbolami kulturowymi. Wśród nich można znaleźć rockowe skrzydlate serduszka, aniołki, diabełki z różkami, strzałę Amora, czy diabelskie skrzydła. YES ICONS to miniaturowe zawieszki przytwierdzone do łańcuszka w srebrze klasycznym lub pokrytym czarnym rodem,…
/
Czytaj artykuł...
W branży jubilerskiej panuje przekonanie, że na targach najważniejsza jest biżuteria, która niezależnie od sposobu ekspozycji, zawsze znajdzie swoich zwolenników. Jednak nic bardziej mylnego, odpowiednie bowiem wyeksponowanie biżuterii, kamieni jubilerskich czy akcesoriów powoduje, że towar, który zamierzamy sprzedać, cieszy się większym zainteresowaniem klientów. Niektórzy wystawcy docenili już możliwości, jakie daje…
/
Czytaj artykuł...