POLSKI JUBILER (Strona 131)

Weekend SREBRA w Legnicy

Zakończyła się 32. edycja Legnickiego Festiwalu SREBRO, podczas której odbyło się 16 wystaw, spotkania z artystami, 20. urodziny STFZ, promocja książki podsumowującej „srebrne sesje”, koncert i happeningi. Podczas ogłoszenia laureatów 20. MKSZ SEXY wręczono nagrody pieniężne oraz rzeczowe o łącznej wartości ponad 50 tys. zł. 20 i 21 maja Legnica…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Projekt na ekranie monitora

Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz więcej osób chcących zawodowo zająć się tworzeniem biżuterii. Nie wszystkim wystarczają proste sposoby tworzenia ozdób, które polegają na nawlekaniu koralików na druty jubilerskie. Ci, którym zależy na osiągnięciu w swojej działalności perfekcyjności, decydują się na zakup programów do projektowania biżuterii. Komputerowe wspomaganie projektowania…

06/2011, RAPORT

Biżuteria diva w najmodniejszych kolorach sezonu

Zapraszamy do Clubu Tropicana, gdzie znajdziesz dodatki w najmodniejszych kolorach sezonu. Soczysta czerwień, pomarańcz, koral oraz fuksja to barwy przewodnie najnowszej kolekcji biżuterii diva. Tegorocznym hitem modowym są odważne i soczyste kolory: pomarańczowy, koralowy, odcienie czerwieni i różu. Znajdziesz je w Clubie Tropicana, czyli najnowszej kolekcji biżuterii diva, która 7…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Letnie Targi Trendów Jubilerskich i Zegarkowych Jubinale

10 – 12 czerwcaTeren Targów KrakowskichUl. Centralna 41 A Organizator: Dom Mediowy Polska Biżuteria,ul. Edisona 3/3,80-172 Gdańsk Jubinale – najmłodsza platforma targowa branży jubilerskiej w Polsce z roku na rok umacnia swoją pozycję na rynku, a charakterystyczny zielony smok to logo rozpoznawalne nie tylko w Polsce. Siłą targów jest doskonałe…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Diamentowy tort o wartości 1,5 mln zł w Polsce!

Jak smakuje słodki smak dobra? O tym mogli przekonać się goście charytatywnego koktajlu Fundacji ORIMARI, który odbył się 30 maja 2011 r. w restauracji Villa Foksal. Podczas wydarzenia został zaprezentowany Najdroższy Tort w Polsce. Galeria Słodkości wspólnie z Antykwariatem Jubilerskim Jacek Zięta stworzyli prawdziwe słodkie arcydzieło przyozdobione biżuterią o wartości …

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Tysiąc mil z zegarkiem. Mille Miglia 2011

Samochodowy wyścig Mille Miglia jest świetną formą reklamy marki Chopard i wyjątkowych, dedykowanych rajdowi zegarków tego producenta. Te same precjoza są równocześnie doskonałą drogą promocji, corocznie odbywającego się wyścigu. Wydaje się, że obydwa podmioty – organizator zawodów i firma Chopard  żyją w pełnej symbiozie. Zegarkowa oferta dzięki samochodowej konotacji wzbogaca…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Brylanty warte miliony złotych od 3 czerwca w Warszawie

Diamenty są piękne, ponadczasowe i niezwykle cenne, dlatego nieczęsto jest okazja, aby je oglądać na żywo. Firma Diamonds International Corporation, ekspert w dziedzinie diamentów inwestycyjnych, po raz kolejny zdecydowała się przedstawić wyjątkową  kolekcję kamieni i biżuterii sygnowaną logo D.I.C szerszej publiczności. Wystawa odbędzie się w dniach 3 – 22 czerwca…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Wystawa zegarków Portofino 2011

Od wtorku 24-go maja w salonie odCzasu doCzasu w Złotych Tarasach rozpoczęła się wystawa nowych – zaprezentowanych po raz pierwszy w trakcie Salonu Ekskluzywnego Zegarmistrzostwa – SIHH 2011 w Genewie, zegarków z linii Portofino firmy IWC. Ciesząca się długą tradycją firma International Watch Company z Schaffhausen od początków swego istnienia…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Mocna sztuka, Atlantic Searock

Searock to masywny, elitarny zegarek, który został zaprojektowany z myślą o charyzmatycznych mężczyznach sukcesu. Charakter tego modelu dostosowano do konwencji letniego ubioru i do stylistyki sportowych kombinezonów. Ich proste fasony stanowią znakomity kontrast dla mocnego akcentu, jakiego całości kompozycji nadaje ten zegarek. Na spotkania biznesowe polecana jest nowość w ofercie…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

05/2011

05/2011

Biżuteria autorska w salonie jubilerskim

Właściciele salonów jubilerskich niechętnie decydują się na zamawianie do swoich sklepów tzw. biżuterii modowej. Wychodzą z założenia, że w salonach jubilerskich powinna znajdować się biżuteria wykonana jedynie z metali szlachetnych, a kosztowności wykonane z materiałów nieszlachetnych nie powinny znajdować się w asortymencie. Jednak nie można zapominać, że „biżuteria modowa” to…

05/2011, PROBLEM BRANŻY

Biżuteria nigdy nie przeminie

Rozmowaz Mariuszem Pajączkowskim,złotnikiem, właścicielem Galerii Otwartej w Sandomierzu Polski Jubiler: Polska branża jubilerska znalazła się w kryzysie. W środowisku jubilerskim można usłyszeć głosy, ze klienci salonów jubilerskich nie są zainteresowani kupnem biżuterii. Na polskim rynku pojawiła się masowa, tania biżuteria z Chin i Tajlandii, która spowodowała, że klienci zaczęli wydawać…

05/2011, LUDZIE BRANŻY