POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 (Strona 11)

Amortyzacja sezonowa

Rozpoczęcie sezonu urlopowego sprzyja ożywieniu gospodarczemu branż, charakteryzujących się sezonowością działalności gospodarczej oraz tych, które obok aktywności całorocznej podejmują dodatkowe działania w okresie letnim. Wśród tych drugich nie sposób pominąć branży jubilerskiej, która w okresie wakacyjnym rozwija sieć punktów sprzedaży detalicznej w miejscowościach letniskowych. Aktywność ta wymaga jednak często nabycia…

07-08/2011, PRAWO

Klientki preferują kolczyki

Właściciele salonów jubilerskich muszą uzupełniać swój asortyment wraz ze zmianami dokonującymi się na rynku jubilerskim oraz obowiązującą w danym sezonie modą. Niemal w każdym sklepie z biżuterią można znaleźć popularne charmsy, beadsy czy bransoletki ze skóry, srebra czy złota. Jednak w tym sezonie na polskim rynku jubilerskim obowiązywać będzie moda…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

06/2011

06/2011

Niemy sprzedawca

Każdy właściciel salonu jubilerskiego, poza zapewnieniem klientom możliwości wyboru biżuterii z różnorodnych jej rodzajów, musi także zadbać, aby wybrana przez odbiorcę ozdoba została odpowiednio opakowana. Opakowanie biżuterii jest jednym z niezbędnych elementów, nie tylko marketingu prowadzonego przez dany salon jubilerski, ale także budowania wizerunku salonu w oczach klientów. Nie można…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Osiemset złotych za szwajcarski zegarek

Rozmowa z Stanley Bark, Country Manager,Swatch Group Poland Polski Jubiler: Jak ocenia Pan polski rynek zegarmistrzowski? Jakie jest zainteresowanie Polaków zegarkami „z górnej półki”? Stanley Bark, Country Manager, Swatch Group Poland: Z natury jestem optymistą, dlatego też nie zaskakuje mnie sytuacja szwajcarskich marek zegarmistrzowskich na polskim rynku. Wystarczy powiedzieć, że…

06/2011, LUDZIE BRANŻY

Biżuteria na wystawie

Powszechnie wiadomo, że najważniejsza w salonie jubilerskim jest biżuteria. Jednak jeśli nie będzie ona odpowiednio wyeksponowana to z całą pewnością nie znajdzie swoich odbiorców. Umiejętność odpowiedniego wyeksponowania biżuterii jest podstawowym elementem, który umożliwi właścicielom salonów jubilerskich pozyskanie nowych klientów. Właściciele salonów jubilerskich, którzy umieszczają swoje kosztowności bez zaplanowanej wcześniej strategii,…

06/2011, SKLEP

Nowa marka biżuteryjna w Polsce

W Poznaniu kolejny swój sklep otworzyła australijska marka biżuteryjna Diva. Jest to dynamicznie rozwijająca się firma, której głównym celem jest wytyczanie biżuteryjnych trendów i dostarczenie modnych ozdób. Jest częścią największego na świecie przedsięwzięcia w branży modnej biżuterii. Posiada ponad 4000 sklepów w 26 krajach świata, m.in.: Australia, Nowa Zelandia, Wielka…

06/2011, PANORAMA

Afgańskie turmaliny

dr Włodzimierz ŁapotLaboratorium GemmologiczneUniwersytet Śląski Dla większości Polaków Afganistan kojarzy się przede wszystkim z konfliktem zbrojnym toczącym się ze zmiennym nasileniem od dziesiątków lat oraz z kolejnymi kontyngentami polskiej misji wojskowej w ramach natowskich sił ISAF (International Security Assistance Force). Ale kraj ten znany jest także od dawna z występowania…

06/2011, GEMMOLOGIA

Wystawa zegarków

Do 12 czerwca w s z y s c y miłośnicy zegarków mają możliwość obejrzeć wystawę zegarków z linii Po r t o f i n o firmy IWC. W salonie odCzasu doCzasu w Warszawie można podziwiać kolekcję zegarków zaprezentowaną po raz pierwszy w trakcie Salonu Ekskluzywnego Zegarmistrzostwa – SIHH…

06/2011, PANORAMA

Amortyzacja jednorazowa

Nabycie składnika majątku zaliczanego, zgodnie z przepisami ustaw o podatkach dochodowych (PIT, CIT) do kategorii środków trwałych wymusza na przedsiębiorcach podjęcie decyzji w zakresie przyjęcia wariantu amortyzacji. Naturalne jest dążenie do rozwiązania, które pozwala na maksymalne skrócenie czasu, w którym środek trwały jest amortyzowany, a w efekcie możliwie szybkie przeniesienie…

06/2011, PRAWO

Masywny zegarek

Na rynku pojawił się zegarek Atlantic Searock. Czasomierz posiada dużą kopertę o średnicy 45 mm wykonaną ze stali szlachetnej 316L. Czytelny cyferblat, jak przystało na szwajcarski zegarek, chroniony jest szafirowym szkłem odpornym na zarysowania. Wodoszczelność zegarków to 200 m. Duże fluorescencyjne indeksy oraz wskazówki ułatwiają odczyt i kontrolę czasu w…

06/2011, PANORAMA

Zegarek modną bransoletką

Coraz częściej klientki polskich salonów jubilerskich decydują się na zakup zegarka, który do złudzenia przypomina nowoczesne bransoletki. Na polskim rynku możemy znaleźć zegarki, których koperta przypomina oryginalnego charmsa, zawieszona jest na cienkim, skórzanym rzemieniu czy też ozdobiona kryształkami Swarovskiego. IM ODWAŻNIEJ TYM LEPIEJ – Zegarki damskie muszą być zarówno oryginalne,…

06/2011, ZEGARKI