POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 01-02/2010 (Strona 2)

Promocja polskich specjalności eksportowych

Polska biżuteria może stać się polskim towarem eksportowym numer jeden. Aby się jednak tak stało, zarówno producenci, jak i jubilerzy muszą zrobić wszystko, co w ich mocy, by wypromować polskie drogocenności na zagranicznych rynkach. Nie można bowiem pozwolić, aby nasze klejnoty były noszone i podziwiane tylko przez naszych rodaków. Dzięki…

01-02/2010, EKONOMIA

BMW i szwajcarskie zegarki

Szwajcarski producent zegarków CERTINA, oficjalny partner BMW Sauber F1 Team od 2005 roku, zdecydował się na przedłużenie współpracy z zespołem F1 na sezon 2010. Logo CERTINA pojawi się na lusterkach samochodów oraz kaskach, rękawicach i rękawach kombinezonów kierowców Pedro de la Rosy i Kamui Kobayashi. CERTINA podkreśla, że na pozytywną…

01-02/2010, PANORAMA

Nowy zegarek na nowy rok

Po zeszłorocznej zapaści na rynku zegarków nikt nie spodziewał się, że już na samym początku roku największe marki rozpoczną walkę o klientów. Niemal wszystkie liczące się firmy zegarmistrzowskie wprowadziły na rynek autorskie kolekcje. Zeszłoroczny kryzys gospodarczy, który sprawił, że znacznie mniej osób zdecydowało się na zakup nowego zegarka, wymusił na…

01-02/2010, ZEGARKI

Modna Strona Biżuterii

W Paryżu zakończyły się targi Eclat de Mode – Modna Strona Biżuterii, podczas których można było podziwiać biżuterię pięciuset projektantów z 35 krajów świata. Trwające od 23 do 26 stycznia targi ukazały odwiedzającym trendy, które będziemy mieli okazję obserwować w biżuteryjnej modzie w wiosennych kolekcjach. Podczas Eclat de Mode może…

01-02/2010, PANORAMA

17. Międzynarodowe Targi Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich

W sobotę, 13 marca, zakończyły się jedne z najważniejszych w Polsce,  targi jubilerskie Amberif.  Podczas 17.  Międzynarodowych Targów Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich Amberif swój asortyment proponowało ponad  450 wystawców, którzy zostali odwiedzeni przez ponad sześć tysięcy gości przybyłych na targi z 40 krajów całego świata. Wystawcy, jak co roku…

01-02/2010, ZEGARKI

Trendy obowiązujące na całym świecie

W Bazylei odbędą się największe na świecie targi biżuterii. 37. edycja targów BASELWORLD 2010 będzie odbywała się w czasie, kiedy świat powoli podnosi się z kryzysu. Na całym świecie branża jubilerska czeka na wieści z Bazylei, by zobaczyć, czy rzeczywiście świat biżuterii podniósł się z kryzysu. Największe zainteresowanie podczas tegorocznej…

01-02/2010, PANORAMA

Biżuteria i kamienie szlachetne

Od 19 do 22 lutego będziemy mieli okazję spotkać się na jednym z najważniejszych spotkań branżowych w Europie. Targi Inhorgenta Europe, które odbywają się w Monachium, to wiodące targi wyrobów zegarmistrzowskich, biżuterii, kamieni szlachetnych, pereł i technologii. Podczas spotkania branży będzie okazja uczestniczyć w seminariach, pokazach i wystawach specjalnych. Szczególne…

01-02/2010, PANORAMA

Najważniejsze spotkanie branży bursztynowej

Po raz siedemnasty odbędą się Międzynarodowe Targi Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich Amberif. W dniach 10-13 marca do Gdańska przyjedzie blisko 450 wystawców, przede wszystkim z Polski, lecz również z Litwy, Belgii, Niemiec, Włoch czy Turcji. Organizatorzy spodziewają się, że ich stoiska odwiedzi sześć tysięcy gości z ponad 40 krajów…

01-02/2010, PANORAMA

Alarm u jubilera

Właściciele sklepów jubilerskich, oprócz dbania o swoich klientów i dostarczania im drogocennej biżuterii, muszą także zabezpieczyć swoją własność przed ewentualną kradzieżą. Nie mogą bowiem pozwolić, aby złodzieje bez przeszkód dostawali się do ich majątku. Każdy właściciel salonu jubilerskiego staje wcześniej czy później przed dylematem, w jaki sposób ochronić swój punkt…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Sklep zabezpieczony przed złodziejem

Właściciel sklepu jubilerskiego, aby w pełni zabezpieczyć swoją własność, musi nie tylko zainstalować odpowiedni system alarmowy, ale także zadbać o właściwe wyposażenie wnętrza. Nie może bowiem pozwolić sobie, aby biżuteria stała się łatwym łupem dla włamywacza. W każdym sklepie jubilerskim muszą zatem znaleźć się gabloty wykończone antywłamaniowym szkłem oraz kasa…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Pracownik ważniejszy niż każdy system zabezpieczeń

Niezależnie od systemu alarmowego, monitoringu, na jakie się zdecydujemy w swojej firmie jubilerskiej, należy pamiętać, że nad bezpieczeństwem naszego majątku przez większą część dnia czuwają pracownicy. Nie można nie docenić roli, jaką odgrywa personel naszego sklepu przy ewentualnej próbie kradzieży naszych kosztowności. Pracownicy spędzają w salonie większość czasu, pokazują biżuterię…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Ubezpieczenie od kradzieży

Ubezpieczenie firmy jubilerskiej nie należy do rzeczy najprostszych. Zakłady ubezpieczeń niezbyt chętnie ubezpieczają właścicieli salonów jubilerskich i producentów biżuterii. Branża jubilerska nie może liczyć na sprawną obsługę i specjalnie dla niej przygotowane oferty ubezpieczeniowe. Nie zmienia to jednak faktu, że każdy właściciel firmy jubilerskiej musi ubezpieczyć swój majątek od kradzieży…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA
Strona 2 z 212