POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 13)
W ślad za trendami płynącymi z Zachodu na polskim ślubnym rynku jubilerskim pojawiła się nowa moda – na rezygnację z wymiany obrączek podczas ceremonii ślubnej. Młode pary coraz częściej decydują się na wymianę alternatywnych wobec obrączek symboli wiecznej miłości. Coraz częściej decydują się na zrobienie sobie wspólnego tatuażu czy kupno…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele salonów jubilerskich, zarówno tych tradycyjnych, jak i internetowych, podkreślają, że w ostatnim czasie nastąpił znaczny spadek sprzedaży biżuterii przeznaczonej dla mężczyzn. Fala popularności widocznie się przelała i mężczyzna w salonie pojawia się przede wszystkim po pierścionek zaręczynowy lub obrączkę. Popyt na męskie pierścienie, sygnety, bransolety czy łańcuszki zmalał. Jak…
/
Czytaj artykuł...
W ostatnim czasie wzrosła sprzedaż precjozów – Polacy chętnie kupują srebrne świeczniki, sztućce oraz cukiernice. Mimo pandemii, podczas której klienci salonów jubilerskich niechętnie kupowali wszelkiego rodzaju prezenty, sprzedaż wyrobów jubilerskich wzrasta. Sytuacja ta wynika przede wszystkim z faktu, że wielu Polaków zmieniało wystrój swoich wnętrz, przeprowadzali remonty i potrzebowali przedmiotów,…
/
Czytaj artykuł...
Klienci polskich salonów jubilerskich stawiają na klasykę. Kupują głównie biżuterię znanych i uznanych marek jubilerskich wykonaną ze złota i srebra. Jak podkreślają właściciele sklepów z biżuterią, rzadko decydują się na eksperymenty modowe. Sprzedaż biżuterii fashion w czasie pandemii znacznie spadła. Polacy przestali masowo kupować modne ozdoby. Jak podkreślają specjaliści, wpływ…
/
Czytaj artykuł...
Zbliża się 42. edycja Legnickiego Festiwalu Srebro. Zgodnie z wieloletnią tradycją w maju Legnica znów oddychać będzie srebrem, a przestrzenie galerii i muzeów ulokowanych w sercu miasta wypełni artystyczna biżuteria z całego świata. Festiwal obejmie kilkanaście wystaw zbiorowych i indywidualnych, poświęconych współczesnemu złotnictwu i sztuce biżuterii, a także liczne wydarzenia…
/
Czytaj artykuł...
Od 8 do 11 kwietnia 2022 r. swoje podwoje dla branży jubilerskiej otworzy Monachium, gdzie odbędą się główne targi europejskiej branży jubilerskiej – Inhorgenta. Do tej pory zarejestrowało się około 800 wystawców. Targom towarzyszyć będzie wiele imprez, w których najważniejsze wydają się konferencje, podczas których eksperci omówią kluczowe tematy z…
/
Czytaj artykuł...
Od 2 do 4 czerwca w Krakowie odbędzie się 15. edycja Międzynarodowych Letnich Targów Biżuterii i Zegarków Jubinale 2022. Organizatorzy spodziewają się, że swoje wyroby oraz usługi zaprezentuje ponad 200 wystawców. Wystawcami targów są firmy z Polski oraz zagranicy – producenci, importerzy, hurtownicy, designerzy branży jubilerskiej i zegarkowej. Liczne grono…
/
Czytaj artykuł...
Od 22 do 24 marca w Ergo Arenie w Gdańsku, światowej stolicy bursztynu, odbędą się Międzynarodowe Targi Bursztynu i Biżuterii Amberif Spring. Jest to największe w Polsce i jedno z największych w Europie wydarzeń targowych branży jubilerskiej. Zarówno kupcy, jak i organizatorzy niecierpliwie czekają na wiosnę w nadziei na to,…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Justyną Teodorczyk, dyrektorką Galerii Sztuki w Legnicy Ostatni rok upłynął nam w cieniu pandemii. Wiele imprez w branży jubilerskiej zostało odwołanych, inne przełożono, artyści mieli mało okazji do prezentacji swojej sztuki szerokiemu gronu odbiorców. Galeria Sztuki w Legnicy mimo wszystko zorganizowała festiwal Srebro. Jak się to pani udało?…
/
Czytaj artykuł...
Bursztyn jako nagroda! – to temat 26. Międzynarodowego Konkursu na Projekt Biżuterii z Bursztynem Amberif Design Award 2022. Kuratorka konkursu Barbara Schmidt ma rację: wszyscy zasługujemy na nagrodę – niezwykłą biżuterię z niezwykłego materiału, jakim jest bursztyn bałtycki. Kiedy artyści tworzą biżuterię, często wykorzystują swoje umiejętności, aby zafundować sobie małą…
/
Czytaj artykuł...
Klienci salonów jubilerskich stają się coraz bardziej wymagający. Zależy im na posiadaniu nie tylko oryginalnej biżuterii, ale także znając swoje prawa, chcą wiedzieć, co kupują. Każdy sprzedawca zobowiązany jest do przekazania swoim klientom pełnej wiedzy na temat oferowanego towaru i udzielenia im informacji na temat pochodzenia kosztowności. Aby jednak tak…
/
Czytaj artykuł...
Klienci salonów jubilerskich w ostatnim czasie stali się bardziej świadomi i zwracają uwagę nie tylko na jakość materiałów jubilerskich i ich cenę, ale także na sposób ich pozyskania. Klientom w polskich salonach jubilerskich zależy, aby kupowana przez nich biżuteria była bezpieczna dla środowiska naturalnego, pochodziła z legalnych źródeł i wypisywała…
/
Czytaj artykuł...