POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 108)
Platynowa biżuteria sprzedaje się w Polsce w bardzo niewielkich ilościach. Jednak wartość jednorazowych zakupów platynowej biżuterii znacznie przewyższa wartość zakupów złotej biżuterii. Nie wynika to tylko z faktu, że platynowa biżuteria jest droższa od biżuterii złotej. Analitycy podkreślają, że na platynę decydują się najbardziej wymagający i najbogatsi klienci. Nie…
/
Czytaj artykuł...
Klienci salonów jubilerskich starając się znacznie obniżyć koszt pierścionka zaręczynowego albo stworzyć niepowtarzalny okaz biżuteryjny przynoszą ze sobą starą biżuterię, bądź – co zdarza się równie często – kamień szlachetny i proszą o oprawienie go w złoto. Polacy starają się łączyć zarówno swoje przywiązanie do tradycji rodzinnych, jak również…
/
Czytaj artykuł...
Stale rosnące zainteresowanie kupnem produktów za pośrednictwem internetu nikogo już nie dziwi. Klienci mimo początkowych obaw związanych z kupnem biżuterii przez internet teraz zaczęli dokonywać ich coraz częściej. Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi marketingowych, skutecznych managerów sprzedaży i ciągłego podglądania…
/
Czytaj artykuł...
Miłośników zabytkowej biżuterii nie trzeba przekonywać, że drogocenne klejnoty z poprzednich wieków to małe dzieła sztuki. Rosnące zainteresowanie biżuterią antykwaryczną na świecie spowodowało, że organizowanych jest coraz więcej aukcji, na których pod młotek idą dawne precjoza. Pierścionek art déco 20-30. XX w. platyna, 1 diament ~ 1,45 ct, 20 diamentów,…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Ewą Sereczyńską, dyrektor zarządzającą Swarovski Poland Polski Jubiler: Firma Swarovski dysponuje w Polsce już 19 sklepami z biżuterią. Czy w najbliższym czasie planujecie Państwo otwarcie nowych salonów? Ewa Sereczyńska, Managing Director Swarovski Poland: Rzeczywiście, obecnie firma posiada 19 butików w Polsce, z czego 4 (Warszawa Arkadia, Warszawa…
/
Czytaj artykuł...
Dla celów zdobniczych stosowano koralowinę od najdawniejszych czasów. Była popularnym materiałem służącym do produkcji ozdób i intarsji już w czasach faraonów czy imperium rzymskiego. Używano najbardziej atrakcyjnych zdobniczo gatunków koralowiny, a największym uznaniem cieszyła się masywna koralowina gatunku Corallium rubrum, zachowująca intensywnie czerwoną barwę również po wysuszeniu. Współcześnie koralowina jubilerska…
/
Czytaj artykuł...
19 kwietnia odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji modeli Tissot na rok 2012. Nowa kolekcja Tissot po raz pierwszy została pokazana podczas tegorocznych targów zegarków i biżuterii w Bazylei, które odbyły się w dniach 8–14 marca br. Zegarki te, od kwietnia, trafiły do polskich salonów, autoryzowanych przez markę Tissot. W kolekcji…
/
Czytaj artykuł...
Tanel Veenre jest młodym estońskim artystą. Kształcił się w dziedzinie sztuk pięknych na Estonian Academy of Arts w Estopnii i Gerrit Rietveld Academie w Holandii pod okiem prof. Ruudt Petersa. Od 1994 roku regularnie bierze udział w wystawach na całym świecie. W tym samym roku otworzył własne studio. Tanel Veenre…
/
Czytaj artykuł...
15 i 16 marca w Łodzi odbyła się 3. Edycja Salonu Artystów Rzemiosła. Cykliczne targi połączone ze szkoleniami dla rzemieślników artystów odbywają się w ramach projektu „Salon Artystów Rzemiosła” współfinansowanego ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na targach zjawiło się ponad 50 wystawców z całej Polski, którzy pokazali…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Izą Malczyk, projektantką biżuterii, właścicielką galerii www.izamalczyk.com oraz współwłaścicielką galerii Trendymania.pl Polski Jubiler: Skąd wzięło się u pani zamiłowanie do biżuterii? Iza Malczyk: Od dziecka miałam wpojoną miłość do robótek ręcznych. Byłam zapatrzona w babcię, która z kolorowych włóczek wyczarowywała piękne gobeliny. Jako dorastająca nastolatka próbowałam swoich…
/
Czytaj artykuł...
Rosnąca sprzedaż kolorowych, plastikowych zegarków nie powoduje, że spada zainteresowanie klientów klasycznymi modelami czasomierzy. Właściciele salonów zegarmistrzowskich podkreślają, że klienci najchętniej sięgają po zegarki tradycyjne o widocznym cyferblacie i skórzanych paskach. Najlepiej sprzedają się męskie, klasyczne czasomierze. Klienci przeznaczają na nie od 500 do 1500 złotych. Elegancki zegarek…
/
Czytaj artykuł...