POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 79)
Mennica Wrocławska w ubiegłym roku sprzedała 1,5 tony złota lokacyjnego. Teraz lider w sprzedaży złotych sztabek i monet lokacyjnych poszerza swoją ofertę o półprodukty dla jubilerów i biżuterię. W ten sposób Mennica Wrocławska planuje poszerzyć działalność i umocnić pozycję na nowych rynkach. Doświadczenie i kontakty z rynku złota lokacyjnego to…
/
Czytaj artykuł...
Na polskim rynku zegarmistrzowskim pojawiła się nowa kolekcja zegarków Atlantic Seacrest. Jest to kolekcja klasycznych zegarków wykonanych z wysokiej jakości szwajcarskich materiałów. Czasomierz wyposażony jest w szafirowe szkiełko, które cechuje twardość i wyjątkowa odporność pozwalająca uniknąć przypadkowych zarysowań. Model damski to idealna propozycja dla kobiet ceniących na co dzień ponadczasową…
/
Czytaj artykuł...
Najwyższa Izba Kontroli opublikowała raport z kontroli działań promocyjnych miast na prawach powiatu, w którym wskazała projekt Gdańsk Światową Stolicą Bursztynu jako przykład dobrych praktyk w zakresie spójności strategii promocyjnych z celami rozwoju gminy przyjętymi przez samorząd. Od 10 lat Prezydent Miasta Gdańska konsekwentnie realizuje projekt Gdańsk Światową Stolicą Bursztynu,…
/
Czytaj artykuł...
6 września w galerii Raster przy Wspólnej 63 w Warszawie w dawnej siedzibie sklepu firmowego, wzorcowni i warsztatów Spółdzielni Rękodzieła Artystycznego ORNO, jednej z najsłynniejszych firm jubilerskich i metaloplastycznych doby PRL-u, odbył się wernisaż wystawy złotniczej ORNO 2014 oraz kiermasz współczesnego rzemiosła. Podczas uroczystego otwarcia wystawy wykład wygłosiła profesor Irena…
/
Czytaj artykuł...
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Briju wzrosły w II kwartale 2014 roku o 42 proc. i osiągnęły prawie 100 mln zł. W całym półroczu przychody wyniosły 167,2 mln zł, a zysk netto 4,5 mln zł. Jednocześnie Briju konsekwentnie realizuje strategię rozwoju i otwiera kolejne salony. Giełdowy projektant, producent i sprzedawca biżuterii…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Marią Magdaleną Ulaczyk, dyrektorem Okręgowego Urzędu Probierczego w Warszawie Najwięcej wątpliwości dotyczących prawa probierczego w Polsce wiąże się z importem biżuterii, zarówno z Unii Europejskiej, jak i spoza niej. Czy mogłaby pani powiedzieć, jak – zgodnie z prawem – powinni postępować właściciele sklepów z biżuterią, którzy decydują się…
/
Czytaj artykuł...
Dziewiątka to nowopowstała grupa zajmująca się projektowaniem i tworzeniem biżuterii. W skład grupy wchodzi dziewięć projektantek: Edyta Andrejczyk, Beata Ciesielska, Elżbieta Kurkiewicz, Małgorzata Podleśna-Zdunek, Waleria Ługowska, Aleksandra Rybak, Ewa Chmielewska-Manaj, Marta Gronowska i Katarzyna Zięba. Członkinie grupy poznały się na łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego, gdzie wspólnie studiowały…
/
Czytaj artykuł...
Zegarek powinien być modny. To jedno z podstawowych kryteriów, jakie przyjmują klienci salonów zegarmistrzowskich w Polsce. Czasomierze, podobnie jak biżuteria, w ostatnim czasie stały się chętnie kupowanym akcesorium modowym, a nie przyrządem do wskazywania czasu. Modowe marki – Armani, Calvin Klein, Tommy Hilfiger czy Gucci – zdominowały rynek zegarmistrzowski. Polacy…
/
Czytaj artykuł...
Zaprojektowanie nowoczesnej, skomplikowanej biżuterii jest dopiero początkiem drogi ku oddaniu do rąk odbiorcy gotowego produktu. Im trudniejszy wzór, tym bardziej skomplikowane jest jego wykonanie. Bez precyzyjnych maszyn wykonanie wielopłaszczyznowej biżuterii wydaje się zadaniem niemal niemożliwym. Dlatego też coraz częściej zdarza się, że twórcy biżuterii decydują się na wykorzystanie w swojej…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa ze Sławą Tchórzewską, projektantką biżuterii, absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na kierunku stylista mody – projektant biżuterii. Tworzeniem biżuterii zajmuje się od 13 lat. Głównymi materiałami w jej pracach są srebro i skóra. Należy do Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych. Polski Jubiler: Jak by się pani opisała? Kim pani…
/
Czytaj artykuł...
Wprowadzenie nowych produktów oraz usług do tradycyjnych salonów jubilerskich oraz galerii z biżuterią to inwestycja, która dobrze przemyślana i zaplanowana może przynieść znaczące profity. Unowocześnianie salonów jubilerskich poprzez wprowadzanie nowych produktów należy traktować nie tylko jako działania mające na celu przyciągnięcie nowych klientów, ale także jako promocję dla salonu oraz…
/
Czytaj artykuł...
Oferta hurtowni złota dostosowana jest do oczekiwań właścicieli salonów jubilerskich. Skoro wybierają oni przede wszystkim biżuterię lekką i tanią, hurtownie ją właśnie oferują. Hurtownicy w swoim asortymencie posiadają najchętniej kupowane przez klientów detalicznych wzory biżuterii – pierścionki z brylantami, obrączki z białego złota, bransoletki, przywieszki i dewocjonalia. W asortymencie hurtowni…
/
Czytaj artykuł...