POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 57)

Zmiany na lepsze

Przełom sierpnia i września był dla Galerii Otwartej wielką zmianą. Po ponad sześciu latach obecności pod adresem Rynek 5 musieliśmy opuścić pomieszczenia w Konwikcie Boboli. Cóż, bywa, właściciel ma prawo podejmować decyzje dotyczące swojej własności. Zaś my, zachowując maksymalną powściągliwość w komentowaniu zaistniałych faktów, musieliśmy poszukać nowego miejsca. Udało się!…

05/2016, WYSTAWA

Zegarek „na czasie”

Rynek zegarmistrzowski ogarnęła moda na zegarki sygnowane logo marek odzieżowych. Pojawiają się one od dawna w salonach zegarmistrzowskich, jednak teraz zaczynają być coraz częściej kupowane. Klienci wybierają je ze względu na logo marki. Posiadanie zegarka sygnowanego marką odzieżową stało się oznaką prestiżu, a ich ceny nie odbiegają od cen szwajcarskich…

05/2016, PRODUKT

Przekuwanie myśli w kształt

Rozmowa z Krzysztofem Dzikiewiczem, twórcą marki Toros Design, o jego życiu z biżuterią Polski Jubiler: Jakby pan się opisał, kim pan jest i skąd pochodzi? Krzysztof Dzikiewicz: Pochodzę z Sopotu. Tam się urodziłem i wychowałem. Jakiś czas temu uciekłem z rodziną na wieś nieopodal Trójmiasta. To dużo przyjemniejsze miejsce do…

05/2016, DOBRE BO POLSKIE

Programy graficzne

Za projektowanie komputerowe biżuterii zabiera się coraz więcej osób. Młodzi ludzie szukający swojego miejsca na rynku, artyści, projektanci oraz twórcy biżuterii, coraz chętniej inwestują w programy graficzne, które pozwalają im na tworzenie idealnej biżuterii. Programy pozwalają na większą swobodę twórczą oraz tworzenie projektów, które nie byłyby możliwe przy użyciu tradycyjnych…

05/2016, PRODUKT

Nowoczesna sprzedaż

Nowoczesny salon jubilerski to nie tylko doskonale wyposażone wnętrze i wysokiej jakości biżuteria, którą można zaproponować klientom, to także oprogramowanie komputerowe, znacznie usprawniające pracę. W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie jakąkolwiek branżę, która obywa się bez specjalnie dla niej przygotowanego oprogramowania komputerowego. Każda branża ma swoją specyfikę, inne wymagania i…

05/2016, PRODUKT

Kolor wpływa na sprzedaż

Pudełko na biżuterię musi wywoływać skojarzenia u klientów. Treść oraz forma opakowania musi być wsparta znaczeniami oddziałującymi na psychikę kupujących biżuterię, czyli na postrzeganie, emocje, nastawienie oraz motywy. Nie można zdać się na przypadek – opakowanie na biżuterię musi zostać zaprojektowane dla danej marki salonu jubilerskiego czy twórcy biżuterii, a…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko z klasą

Stale zmieniająca się moda biżuteryjna wymusza zmiany na rynku opakowań. Sprzedawcy biżuterii, pragnąc nadążyć za trendami, a także chcąc wyróżnić się na tle konkurencji, są zmuszeni do wprowadzenia do swoich salonów nowych pudełek. Zdają sobie bowiem sprawę, że nowoczesne opakowanie to nie tylko sposób na przechowanie biżuterii, ale wizytówka sklepu.…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA

Inny wymiar złota

Sprzedaż biżuterii wykonanej ze złota utrzymuje się na stałym poziomie. Klienci średnio przeznaczają na zakup złotej biżuterii 1,5 tys. złotych. Najlepiej sprzedają się złote obrączki i pierścionki z brylantami. Nie można jednak mówić o stagnacji. Klienci coraz częściej poszukują biżuterii niekonwencjonalnej, która nie tylko wpisuje się w modowe tendencje, ale…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA

Puste plamy po salonach

Ostatnie lata ukazały, że z polskiego rynku jubilerskiego znikają małe, rodzinne firmy jubilerskie. Nie wytrzymują konkurencji, nie nadążają za zmieniającymi się trendami. Niektórzy odpowiedzialnością za taki stan rzeczy obarczają internet i sprzedaż biżuterii za pośrednictwem sieci, inni pojawianie się biżuterii modowej. Wydaje się jednak, że przyczyną zamykania rodzinnych przedsiębiorstw jest…

05/2016, PROBLEM BRANŻY

Butiki z duszą

Artyści i projektanci biżuterii szukają nowych miejsc, w których mogliby sprzedawać swoje wyroby. Coraz popularniejsze stają się butiki, w których oferowane są nie tylko akcesoria modowe, ale i meble czy dodatki do domu. Zainteresowanie Polaków nowoczesnym wzornictwem przemysłowym przekłada się na wzrost sprzedaży biżuterii. Jej twórcy stają się wykorzystać każdą…

05/2016, RAPORT

Nowy G-SHOCK

Na rynku pojawił się Gulfmaster GWN-Q1000, czyli pierwszy zegarek w rodzinie G-SHOCK z poczwórnym sensorem, pozwalającym na stałe śledzenie, a tym samym reagowanie na zmiany zachodzące w czasie wodnych ekspedycji. Jak sama nazwa mówi, poczwórny sensor daje możliwość pomiaru czterech różnych wartości. Po pierwsze – termometr. Wskazuje zakres od -10…

05/2016, AKTUALNOŚCI

Jesienne nowości w ofercie Rubicello

Z początkiem jesieni polski producent opakowań – marka Rubicello – prezentuje trzy nowości. Pierwszą z nich są dwukolorowe opakowania, które przypadną do gustu entuzjastom ciekawych pomysłów na zapakowanie prezentu. Jest to właściwe połączenie wytrzymałego materiału i eleganckiego charakteru zamkniętego w pudełkach różnej wielkości, które oferuje producent. Aby tworzyć wyjątkowe pudełka…

05/2016, AKTUALNOŚCI