POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 43)

Okiem praktyka

Jak utrwalić logo w świadomości naszych klientów? Najprostszym sposobem są oczywiście opakowania firmowe. Jak powszechnie wiadomo, biżuteria musi być opakowana adekwatnie do swojej wartości. Nie należy zatem oszczędzać na opakowaniach, a już na pewno nie na kosztach umieszczenia na nich logo firmowego. To właśnie opakowanie (poza samą biżuterią oczywiście) klient…

02/2018, TEMAT MIESIĄCA

Indywidualnie dobrane pudełko

Personalizować można wszystko, nawet opakowania. Każda firma jubilerska chcąca wyróżnić się na rynku musi postarać się, aby jej wyroby znajdowały się w odpowiednim pudełku. Opakowanie jubilerskie jest równie ważne jak wyrób jubilerski znajdujący się w środku. Właściciele salonów jubilerskich oraz galerii z biżuterią autorską powinni pamiętać, że w pudełku zamykają…

02/2018, TEMAT MIESIĄCA

Prezent z okazji ślubu

Wielkim zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich cieszą się wszelkiego rodzaju okazjonalne produkty jubilerskie. Pamiątki z okazji ślubu, chrztu czy Pierwszej Komunii Świętej wykonane ze srebra czy posrebrzane znajdują swoich nowych entuzjastów. A to z kolei sprawia, że ich sprzedażą zaczynają zajmować się coraz to nowe podmioty gospodarcze. Producenci srebrnych prezentów…

02/2018, PRODUKT, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Biżuteria religijna

Polska postrzegana jest powszechnie jako kraj katolicki. Nie dziwi wobec tego mnogość firm specjalizujących się w produkcji i sprzedaży biżuterii religijnej. I mimo że w naszym kraju stopniowo acz systematycznie postępuje proces laicyzacji społeczeństwa, sklepy z dewocjonaliami radzą sobie dobrze. Należy jednak odnotować, że jeszcze kilka lat temu niemal w…

02/2018, TEMAT MIESIĄCA

Niska sprzedaż platyny

Platynowa biżuteria kupowana jest w Polsce najrzadziej. Należy jednak zauważyć, że wartość jednorazowych zakupów platynowej biżuterii znacznie przewyższa wartość zakupów złotej biżuterii. Analitycy podkreślają, że na platynę decydują się najbardziej wymagający, najbogatsi i – co warte podkreślenia – najbardziej świadomi klienci. Jak zauważają specjaliści, przyczyn takiego stanu rzeczy należy szukać…

02/2018, PROBLEM BRANŻY

Oprawić internet w złoto

Świat, w którym żyjemy, zmienia się w dynamicznie. Wszyscy korzystamy z urządzeń mobilnych i chyba nikt z nas nie wyobraża sobie funkcjonowania bez internetu. Przyszłość jawi się nam jako czas, w którym nowoczesne technologie będą jeszcze bardziej ułatwiały nam funkcjonowanie. Kwestią czasu pozostaje, kiedy tzw. internet rzeczy dotrze do branży…

02/2018, RAPORT

Powiedz tak z KFC!

Sieć restauracji KFC w Polsce zaskakuje swoich fanów niezwykłym projektem pierścionka zaręczynowego. Pierścionek zaprojektowany z myślą o zakochanych składa się z dwóch części. Zewnętrzna warstwa, ze złota próby 750, przywodzi na myśl chrupiącą panierkę. Tak jak panierka KFC kryje w sobie soczyste kawałki kurczaka, tak jej złoty odpowiednik skrywa wyjątkowe…

02/2018, AKTUALNOŚCI

Każdy krok ma znaczenie

G-Shock prezentuje nową linię stworzoną w szczególności dla fanów ruchu i aktywności fizycznej. Dzięki wbudowanemu krokomierzowi i synchronizacji Bluetooth 4.0 modele z linii G-Squad pozwalają na dokonywanie przeróżnych pomiarów, analizowanie wyników i ustawianie spersonalizowanych celów. Jak zawsze G-Shock to nie tylko ładunek funkcji, ale także styl, który perfekcyjnie uzupełni sportowy…

02/2018, AKTUALNOŚCI

Warsaw Mineral Expo

Od 4 do 5 marca ponad 400 wystawców zaprezentowało w Warszawie na targach Warsaw Mineral Expo swoją biżuterię. Wystawcy pokazali licznie odwiedzającym biżuterię, materiały i kamienie jubilerskie, a do tego wyroby sztuki jubilerskiej. Wystawa zajęła blisko 8 tys. m kw. Swoje wyroby zaprezentowały firmy z branży jubilersko-mineralogicznej. Program targów zawierał…

02/2018, AKTUALNOŚCI

Ćwierć wieku targów

21 marca w gdańskim Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo rozpocznie się jubileuszowa 25. edycja Międzynarodowych Targów Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich Amberif. Jest to najważniejsza na świecie wystawa bursztynu i największa impreza jubilerska w Europie Środkowo-Wschodniej. Tu biznes spotyka się ze sztuką i nauką, tu rodzą się twórcze pomysły i idee, tu…

02/2018, AKTUALNOŚCI

100 mln na ekspansję zagraniczną

Rozpoczął się nowy nabór do konkursu dla przedsiębiorców z Polski Wschodniej, którzy chcą zdobyć klientów na zagranicznych rynkach. Pula, z której mogą skorzystać firmy planujące ekspansję zagraniczną, wynosi 100 mln zł. Dla pojedynczej firmy dofinansowanie ze środków unijnych sięgnie nawet 800 tys. zł. Nabór wniosków w działaniu 1.2 “Internacjonalizacja MŚP”,…

02/2018, AKTUALNOŚCI

Jedność w różnorodności

Rozmowa z Andrzejem Sadowskim, Markiem Nowaczykiem, Mariuszem Pajączkowskim oraz Andrzejem Pacakiem o inicjatywie zorganizowania wystawy „Moim zdaniem… In My Opinion. Wystawa biżuterii z komunikatem” Są panowie inicjatorami wystawy „Moim zdaniem… In My Opinion. Wystawa biżuterii z komunikatem”, która zostanie otwarta 7 czerwca, pierwszego dnia targów Jubinale. Swoje prace mogą przesyłać…

02/2018, LUDZIE BRANŻY, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT