POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 199)

W kopenhaskim stylu

Duńska firma Westpack oferuje polskim klientom najnowszą serię opakowań Copenhagen Classic w różnych rozmiarach: na pierścionek, kolczyki – małe i duże, na bransoletkę i na naszyjnik Opakowania Copenhagen Classic wyróżnia interesujący kształt – błyszczące wieczko i matowy spód. Dostępne jest w trzech kombinacjach kolorystycznych: czerwono-czarnej, niebiesko-czarnej oraz klasycznej z czarnym…

09/2007, SKLEP

W. Kruk liczy zyski i szykuje się do nowatorskiej kampanii

Znaczący wzrost przychodów oraz wysokości marży przyniosły zdecydowanie lepsze wyniki finansowe firmy w okresie od kwietnia do czerwca br. w porównaniu z odpowiednim okresem roku poprzedniego – tak wynika z raportu Grupy Kapitałowej W. Kruk za II kwartał 2007 roku W salonach W. Kruk w omawianym okresie odnotowano wzrost sprzedaży…

09/2007, RYNEK

YES Biżuteria i MISS POLONIA

Poznańska firma po raz drugi sponsoruje konkurs na najpiękniejszą Polkę. Miss Polonia otrzyma brylantowy komplet z kolekcji YES Prestige. Warte 25 tysięcy złotych kolię i bransoletę zdobi 1050 brylantów o łącznej masie 3,85 ct Uroczysta gala finałowa konkursu Miss Polonia 2007 odbędzie się 15 września w Sali Kongresowej Pałacu Kultury…

09/2007, PANORAMA

Rośnie eksport złotej biżuterii z Turcji

Ostatnich siedem miesięcy tego roku było niezwykle udanych dla tureckich firm jubilerskich. W tym okresie eksport biżuterii ze złota z tego kraju wyniósł 51,5 ton, co dało wzrost o 17,1 procent i przychody 644, 8 miliona dolarów (wzrost o 29, 2 procent). Zdaniem specjalistów te znakomite wyniki jubilerów z Turcji,…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Certina i Kubica – jak długo razem?

W tym roku Certina ponownie wprowadziła na rynek zegarek mechaniczny związany z Robertem Kubicą, edycję limitowaną z automatycznym naciągiem i funkcją stopera. Zdaniem specjalistów to może być ostatni model tej szwajcarskiej marki firmowany nazwiskiem tego sportowca Popularność Roberta Kubicy rośnie zarówno w świecie Formuły 1, jaki i wśród kibiców tego…

09/2007, SKLEP

Pieją kury, pieją – nie mają koguta!

Główną atrakcją Dnia Bursztynu, zorganizowanego 28 lipca przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Bursztynników i Międzynarodowe Targi Gdańskie, miało być wspólne wyklejanie bursztynowego koguta. Niestety, mimo – jak to relacjonują organizatorzy – dużego zaangażowania wielu osób nie udało się go całego okleić Niedokończony bursztynowy kogut do końca Jarmarku Dominikańskiego był pokazywany na gdańskim…

09/2007, PANORAMA

Swarovski ogłosi we wrześniu trendy roku 2008

27 września podczas targów biżuterii i zegarków w Hong Kongu firma Signity, należąca do koncernu Swarovski, ogłosi trendy obowiązujące w biżuterii z kamieniami w 2008 roku. Opracowanie GemVisions opisywać będzie kolory, motywy i style obowiązujące w biżuterii z kamieniami w ciągu kilku najbliższych sezonów. Z raportu wynika, że w następnym…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Będzie więcej kontroli probierczych

Aleksandra Górkiewicz-Malina Autorka jest dyrektorem Okręgowego Urzędu Probierczego w Krakowie We wszystkich urzędach krajów Grupy Wyszechradzkiej (GV4) planuje się zwiększenie liczby kontroli probierczych. Czesi i Słowacy dokonują już nawet kontrolowanych zakupów w internecie. Polacy i Węgrzy chcą iść w ich ślady po przyjęciu stosownych uregulowań – tak wynika z posiedzenia…

09/2007, PRAWO

Warto sprzedawać także w internecie

Rok 2006 był kolejnym rokiem rynkowej hossy dla właścicieli sklepów i aukcji internetowych w Polsce: obroty polskiego rynku e-commerce wyniosły około 5 mld zł, czyli aż o 60 proc. więcej niż przed rokiem. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy należy spodziewać się dalszego wzrostu zainteresowania polskich internautów zakupami on-line – tak…

09/2007, SKLEP

Bursztyn z Gdańska jak Swiss Made

Marka “Swiss Made” cieszy się renomą na całym świecie od kilkudziesięciu lat i nawet w erze globalizacji nie straciła na znaczeniu. Zegarki i zegary wyprodukowane w Szwajcarii oznaczane są tym znakiem oraz logo producenta lub dystrybutora. Podobne rozwiązania można zastosować, budując markę gdańskich wyrobów z bursztynem Od 1992 roku w…

09/2007, PANORAMA

Do 14 miliardów dolarów wzrósł światowy popyt na biżuterię ze złota

W drugim kwartale tego roku popyt na wyroby jubilerskie w świecie szacuje się na 14 miliardów dolarów – tak wynika z komunikatu Światowej Rady Złota, opublikowanego 23 sierpnia na stronie internetowej www.gold.org. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego popyt wzrósł o 37 procent. To zjawisko można zaobserwować głównie w…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Elshani Watches zadebiutuje na polskim rynku

W dniach 5-7 października podczas targów Złoto Srebro Czas w Warszawie właściciele sklepów jubilerskich będą mogli zapoznać się z ofertą międzynarodowej firmy zegarkowej “Elshani Watches” Firma jest generalnym przedstawicielem w Polsce siedmiu marek zegarków: THE ONE, M&M, ICEBERG, FILA, ENRICO COVERI, YVES BERTELIN oraz GO. Sportowy styl i luksus Od…

09/2007, SKLEP