POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 168)

Kasa prawie za darmo

Obowiązek zakupu kasy fiskalnej spada na każdy podmiot gospodarczy, jednak nie narazi to już nabywców na wielkie koszty. Kupując kasę, można bowiem liczyć na odliczenie sobie od podatku nawet 90 proc. ceny jej zakupu, o ile nie będzie to więcej niż 700 złotych Jednym z uprawnień wynikających z regulacji ustawy…

01-02/2009, PRAWO

Sezon letni czas zacząć

Rynek, jak wiadomo od dawna, wpływa na obowiązujące trendy w modzie i kształtuje je. Od tego, co proponują producenci zależy,jaką biżuterię złożymy w nadchodzącym sezonie. Targi branżowe dają niepowtarzalną okazję zapoznania się z ofertą największych (choć nie tylko) producentów na rynku odpowiednio wcześnie, czyli jeszcze na długo przed sezonem FREY…

01-02/2009, WZORNICTWO

Biżuteria we włoskim stylu

Le Arti Orafe, która istnieje od 1985 roku, jest najbardziej prestiżową szkołą prowadzącą kursy jubilerskie i złotnicze we Włoszech. Akademia specjalizuje się głównie w kształceniu na kierunku współczesnej biżuterii. Szkoła zasłynęła w świecie szczególnie ze względu na międzynarodową kadrę składającą się z czynnych zawodowo artystów, projektantów oraz rzemieślników Wszystkie programy…

01-02/2009, WARSZTAT JUBILERSKI

Rozmiar XXXL jak najbardziej trendy

Jeśli komuś wydawało się, że modę na pokaźnych rozmiarów kolczyki i naszyjniki mamy już za sobą, to był w bardzo dużym błędzie. Na pokazach mody biżuteryjnej króluje przepych. Im więcej, tym lepiej. W tym sezonie znaczenie będzie miał także rozmiar. Im większy, tym lepszy Wiosna 2009 upłynie pod znakiem bardzo…

01-02/2009, TRENDY

Zrób to sam i sprzedaj

Na polskim rynku pojawiło się ostatnio wiele firm oferujących akcesoria do wyrobu biżuterii. Z ich oferty korzystają przede wszystkim producenci biżuterii, którzy kupując hurtowe ilości towarów, oferują gotową biżuterię swoim odbiorcom Sprzedaż półfabrykatów od dawna cieszyła się dużym powodzeniem, jednak ostatnio zainteresowanie ofertą przerosło oczekiwania hurtowników. Boom na akcesoria jubilerskie…

01-02/2009, WARSZTAT JUBILERSKI

Złodziejom wstęp wzbroniony

Właściciele wszystkich sklepów jubilerskich muszą zabezpieczyć swój majątek. Pewność, że biżuteria jest odpowiednio chroniona, daje w każdym sklepie pancerny sejf oraz lady antywłamaniowe, które ostudzą zamiary osób chcących się szybko wzbogacić. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także stałe monitorowanie, które zniweluje ryzyko spektakularnej kradzieży Wybór odpowiedniego sejfu nie jest zadaniem łatwym.…

01-02/2009, BEZPIECZEŃSTWO

Nie tylko biżuteria

Szybko, dobrze, dokładnie i w jednym miejscu, to oczekiwania, które stawiają klienci wszystkimi miejscom, w których zostawiają swoje pieniądze. Pod tym względem sklep jubilerski nie różni się od innych i nie może liczyć, że jego asortyment konsumenci potraktują inaczej. Jubilerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaoferować im także inne…

01-02/2009, SKLEP

Przezorny nie zawsze ubezpieczony

Sklepy jubilerskie nie są najbardziej pożądanymi klientami zakładów ubezpieczeniowych. I mimo że każda firma ubezpieczeniowa ma w ofercie ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem bądź rabunku, to często słysząc, że sprawa dotyczy jubilera, po prostu nie jest zainteresowana W myśl ustawy o działalności ubezpieczeniowej ubezpieczenia dzieli się na: osobowe oraz majątkowe.…

01-02/2009, BEZPIECZEŃSTWO

Pakistańska biżuteria

Pakistan zabiega o miejsce na podium wśród państw eksportujących własną biżuterię. Rząd Pakistanu zamierza okazać maksymalne poparcie oraz oferuje swoją pomoc wszystkim tym, którzy będą handlować kosztownościami z zagranicą. Shahab Khawaja, federalny sekretarz przemysłu i produkcji, podczas specjalnie zorganizowanej konferencji ogłosił program preferencyjny dla młodych ludzi, którzy będą studiować jubilerstwo.…

12/2008, PANORAMA

Gwiazdkowy prezent

Złota biżuteria wymieniana jest jako pierwsza w rankingu na najlepszy prezent gwiazdkowy. Na całym świecie konsumenci zamierzają obdarować swoich najbliższych złotymi drobiazgami. Ponad połowa planuje ozdobić kosztowy drobiazg sentymentalnym napisem. Według danych opublikowanych przez miesięcznik “National Jeweller”, grawerzy już nie mogą nadążyć z realizacją zamówień. Rekordowa sprzedaż złotej biżuterii nie…

12/2008, PANORAMA

Diamentowa firma w dół

Dochód korporacji Zale, diamentowego potentata, spadł o 3,5 proc., czyli o 364,13 mln USD, w porównaniu z rokiem ubiegłym. Jest to jedyna firma z branży diamentowej, która odnotowuje teraz rekordowe straty. Zale zgłosił czystą stratę w wysokości ponad 45 mln USD. Jego obroty zdumiały inwestorów na całym świecie, ponieważ w…

12/2008, PANORAMA

Promocja sklepu – jak zostać zauważonym przez klienta

Jak wiadomo od dawna, reklama jest dźwignią handlu. Jednak czy to stare powiedzenie ma szansę sprawdzić się w przypadku sklepu jubilerskiego? Ależ oczywiście, że tak. Pieniądze zainwestowane w promocję naszego sklepu zwrócą się w dwójnasób Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu, muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można zakładać,…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA