POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 164)

Yael Herman

Yeal Herman jest izraelską artystką, mieszkającą i tworzącą w Tel Awiwie. Biżuterią zajmuje się od 25 lat. Ukończyła projektowanie biżuterii i rzemiosło metalu na Umanit School of Craft and Art oraz studia podyplomowe na kierunku projektowania produktu na Bezalel Academy of Art and Design Jeruzlem. W jej życiu znalazł się…

04/2009, WZORNICTWO

Idealny sprzedawca biżuterii

Pracownik sklepu, którego zatrudniamy, musi cieszyć się naszym zaufaniem i mieć odpowiednie kwalifikacje do wykonywania tego zawodu. Jeśli nie prowadzimy firmy rodzinnej i nie możemy liczyć na najbliższych, jesteśmy zmuszeni szukać odpowiedniego kandydata na rynku pracy. A to może przysporzyć nam wielu problemów Decyzja o zatrudnieniu odpowiedniej osoby będzie miała…

03/2009, SKLEP

Spektakularne zyski w Chinach

O 29 proc. wzrósł w styczniu chiński biżuteryjny handel detaliczny w porównaniu z rokiem ubiegłym. Chińscy detaliści odnotowują spektakularne zyski w sprzedaży biżuterii, i to zarówno we własnym kraju, jak i za granicą. Niestety, nie można tego samego powiedzieć o biżuteryjnym rynku japońskim, który – ku zaskoczeniu analityków – w…

03/2009, PANORAMA

Meblowe szaleństwo

Na polskim rynku istnieje wiele sklepów meblowych, które oferują kompleksowe wyposażenie sklepów jubilerskich. Można w nich znaleźć wszystko, od szklanych gablot, po jubilerskie palety. Jednak aby odpowiednio wyposażyć sklep, nie wystarczy zamówić meble, trzeba także wiedzieć, które z nich będą dla nas najlepsze Zanim przystąpimy do zamawiania mebli do sklepu…

03/2009, SKLEP

Nowa projektantka

Od niedawna na polskiej mapie sklepów z biżuterią pojawił się nowy uczestnik. Jest nim sklep internetowy, w którym można kupić autorską biżuterię projektantki Emilii Przedpełskiej. Biżuteria oferowana w sklepie EmiFashion wykonana jest z kamieni szlachetnych, pereł hodowlanych oraz tworzonych od podstaw srebrnych elementów.…

03/2009, PANORAMA

Zapach luksusu

Biżuterię, podobnie jak inne produkty, można sprzedawać, posługując się zapachem, którego rozpylanie w sklepie wydłuża czas zakupów nawet o 16 proc. W zachodnich sklepach jubilerskich od dawna stosuje się aromarketing, a do Polski ta moda ma szansę dopiero dotrzeć Powszechnie wiadomo, że zapachy pozostają w pamięci bardzo długo, a ich…

03/2009, SKLEP

Tiffany o 9 proc. tańszy

Firma Tiffany & Co. ogłosiła, że w swoich japońskich salonach obniży ceny biżuterii aż o 9 proc. Sześcioprocentowe listopadowe upusty cenowe, na które zdecydowała się amerykańska firma, nie przyniosły oczekiwanego rezultatu i dlatego też zdecydowała się na dalsze obniżki, które pozwolą jej na wyprzedanie biżuterii. Jeśli lutowe obniżki nie spowodują…

03/2009, PANORAMA

Miłość od pierwszego wejrzenia

Powszechnie wiadomo, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, i to zarówno w stosunku do osoby, którą poznajemy, jak i do miejsca, w którym przebywamy. Jako właściciele sklepów jubilerskich powinniśmy zatroszczyć się, by nasze obiekty wzbudzały w klientach jak najmilsze uczucia i stały się dla nich wzorem odniesienia do innych, podobnych miejsc…

03/2009, SKLEP

Komisowe ABC

Na polskim rynku jubilerskim niedocenionymi i prawie niezauważanymi graczami stali się w ostatnich latach właściciele komisów i lombardów z biżuterią. To oni wiedzą najwięcej o preferencjach zakupowych Polaków, ich guście oraz kondycji finansowej Na mapie sklepów jubilerskich komisy nie są uwzględniane. Traktowane były jako punkty ostatniej pomocy w czasie domowego…

03/2009, RYNEK

Złoto z Chin

Portal Mineweb podał informację, że chińskie kopalnie pokonały południowoafrykańskie w wyścigu o miano największego producenta złota. Według Chińskiego Związku Złota wydobycie tego cennego kruszcu wzrosło w 2008 r. o 4,26 proc. do 282 ton. Jak podkreśla serwis Mineweb, Chinom w zwiększeniu wydobycia nie przeszkodziły ani trzęsienia ziemi, ani kryzys finansowy.…

03/2009, PANORAMA

Mniej znaczy więcej

W Stanach Zjednoczonych w Tuscon odbyły się Międzynarodowe Targi Kamieni Szlachetnych i Biżuterii, the Tucson Gem Show. Od 30 stycznia do 15 lutego miasto w Arizonie zmieniło się w gigantyczną powierzchnię targową, gdzie zarówno wystawcy, jak i odwiedzający mieli okazję zapoznać się z nowymi kolekcjami oraz przyjrzeć nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym…

03/2009, TARGI

Fundusze unijne szansą promowania firmy za granicą

Od tygodni serwisy ekonomiczne rozpoczynają się informacjami o stale pogłębiającym się kryzysie gospodarczym. Niemal codziennie docierają do nas wiadomości o kolejnych firmach ograniczających działalność, zagrożonych upadłością czy borykających się z problemami finansowymi. Czy w tej sytuacji warto starać się o unijne środki? Jak można je mądrze wykorzystać dla promowania własnej…

03/2009, RYNEK