POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 158)

Słońce, plaża, morze i… kosztowności

Wakacje nie są czasem odpoczynku od biżuterii. Każda kobieta powinna w swojej szkatułce posiadać kosztowności, które może nosić podczas letnich wypraw. Sklepy jubilerskie powinny zadbać, aby w ich asortymencie nie zabrakło ozdób, które będą oryginalne i sprawią, że czas spędzony z dala od domu będzie kojarzył się ze wspaniałą, wyszukaną…

06/2009, TEMAT MIESIĄCA

Konferencja „Jubiler i technologie XXI wieku”

30 czerwca odbyła się w Krakowie pierwsza konferencja z cyklu „Jubiler i technologie XXI wieku”. Wzięło w niej udział ok. 20 firm z branży jubilerskiej w przeważającej części z okolic Małopolski. Organizatorami konferencji byli polscy producenci nowoczesnych rozwiązań dla sektora jubilerskiego: ODL Sp. z o.o., P.A.T Bugała Sp.j. oraz Axis…

06/2009, WZORNICTWO

Artystyczną w hurcie sprzedam

Na polskim rynku jubilerskim zaczynają nieśmiało pojawiać się hurtownie biżuterii artystycznej. Starają się one podbić rynek niskimi cenami i faktem, że biżuteria przez nie oferowana wykonywana jest ręcznie. Odbierają one klientów sklepom jubilerskim i psują opinię branży. Mało osób decyduje się na współpracę z hurtowniami biżuterii artystycznej, niemniej mają już…

06/2009, TEMAT MIESIĄCA

Horror Vacui w Galerii Bielak

Od 26 czerwca do końca sierpnia w krakowskiej Galerii Bielak przy ul. Sławkowskiej 4 można oglądać międzynarodową wystawę biżuterii pt. Horror Vacui ( strach przed pustką). Wystawa zorganizowana jest przez Forum fur Schmuck Und Design e.V. – niemiecki odpowiednik polskiego STFZ.. Forum organizuje systematycznie wystawy tematyczne dla swoich członków.  Zaprasza…

06/2009, WZORNICTWO

Nowa aranżacja sklepu

Sezon urlopowy to jedyna okazja na przeprowadzenie wszelkich koniecznych zmian w sklepie jubilerskim przed zmasowanym szturmem klientów. Nie można bowiem pozwolić sobie, aby remont sklepu wypadł w momencie, gdy klienci będą chcieli dokonywać w naszym sklepie dużych zakupów. Zmiana wystroju sklepu jubilerskiego jest bardzo ważna, szczególnie w momencie, gdy remont…

06/2009, SKLEP

Diamentowa firma

Na polskim rynku jubilerskim pojawiła się nowa firma Michelson Diamonds zajmująca się handlem hurtowym, jak i detalicznym kamieniami szlachetnymi. Kamienie szlachetne, oferowane przez Michelson Diamonds, są certyfikowane przez najbardziej uznane, najlepsze laboratoria gemmologiczne świata: GIA, IGI oraz HRD, co stanowi potwierdzenie najwyższej jakości oferowanych przez firmę minerałów. Firma posiada również…

06/2009, PANORAMA

Salon jubilerski kontra galeria

Ostatnio na polskim rynku pojawiło się wiele galerii artystycznych, które oferują swoim klientom biżuterię. A także coraz aktywniej walczą o potencjalnego klienta z tradycyjnymi sklepami jubilerskimi. Pojawiają się na ulicach polskich miast i stają się miejscami, gdzie można napić się kawy, porozmawiać o sztuce i jednocześnie kupić sobie oryginalne, zazwyczaj…

06/2009, SKLEP

Biżuteria według Anny Orskiej

25 maja we Wrocławiu została otwarta wystawa kolekcji biżuterii autorstwa Anny Orskiej, przygotowana w związku z wystawą “Europa – to nasza historia”. Artystka stworzyła kolekcję biżuterii, wykorzystując funkcje ozdobne, konstrukcyjne i znaczeniowe węzła.  Jego skomplikowana forma pozwala odzwierciedlić siatkę ludzkich zależności: miłości, przyjaźni, rodzinnych więzi oraz dalekich i bliskich znajomości.…

06/2009, PANORAMA

Stoisko marzeń

Od dawna wiadomo, że bezpośredni kontakt z klientem jest istotą nowoczesnego biznesu. Najłatwiej relacje biznesowe nawiązać na targach, które stały się miejscem osobistego spotkania z kontrahentami. Zanim jednak podejmiemy decyzję o uczestnictwie w targach, należy przygotować strategię marketingową i dokładnie określić cele, jakie zamierzamy na nich osiągnąć. Sama bowiem obecność…

06/2009, SKLEP

OMEGA na Księżycu

Czterdziestą rocznicę lądowania człowieka na Księżycu OMEGA upamiętniła, wypuszczając na rynek dwie limitowane edycje zegarków OMEGA Speedmaster Professional Moonwatch Apollo 11 “40th Anniversary” Limited Edition: pierwsza wykonana ze stali szlachetnej i srebra sterling w liczbie 7969 sztuk i druga z platyny i 18-karatowego żółtego złota w 69 numerowanych egzemplarzach. Czasomierze…

06/2009, PANORAMA

Ambasador Elegancji

19 maja odbyła się konferencja prasowa, podczas której Agnieszka Radwańska została ambasadorem marki Longines. Szwajcarski producent podpisał kontrakt, który sprawił, że polska tenisistka została Ambasadorem Elegancji i dołączyła do legendarnej tenisowej pary Andre Agassi-Stefanie Graf. – Zostać Ambasadorem Elegancji Longines to dla mnie duży przywilej – mówiła Agnieszka Radwańska. –…

06/2009, PANORAMA

Szanse i zagrożenia rozwoju branży złotniczej i jubilerskiej w Polsce

Rynek jubilerski rządzi się swoimi prawami. Nawet teraz, kiedy wiele branż zmaga się z kryzysem, polskie firmy jubilerskie – przynajmniej te największe – z optymizmem planują swoją biznesową przyszłość. Ministerstwo Gospodarki podjęło próbę oceny warunków funkcjonowania branży złotniczej i jubilerskiej w Polsce. Zebrane opinie pozwalają na określenie najważniejszych problemów i…

06/2009, RYNEK