POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 137)
W ciągu ostatnich kilku lat rynek biżuteryjny rozwinął się niezwykle dynamicznie. Tworzeniem „autorskiej” biżuterii zajęli się amatorzy, którzy oferują swoje wyroby zarówno za pośrednictwem stron internetowych, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Na polskim rynku pojawiło się wiele punktów sprzedażowych, które oferują tanią, sztuczną biżuterię, a rynek hurtowni zdominowany został przez…
/
Czytaj artykuł...
Moda w sztuce biżuteryjnej zmienia się niezwykle szybko. Każdy sezon rządzi się swoimi prawami i projektanci starają się dostosować swoje kolekcje biżuterii do zmieniających się upodobań konsumentów. Projektanci wychodzą naprzeciw upodobaniom klientów i wzajemnie się uzupełniają. Można zaobserwować wzajemne przenikanie się świata biżuterii szlachetnej i sztucznej. Klienci bowiem chcą być…
/
Czytaj artykuł...
Sezon wakacyjny sprzyja sprzedaży biżuterii bezpośrednio na ulicy. Część właścicieli salonów jubilerskich decyduje się na pokazanie swojej biżuterii większemu gronu potencjalnych odbiorców i ustawia stragany z biżuterią tuż przy swoim sklepie. Jednak zachowanie takie sprawia, że jubilerzy narażeni są na kradzieże części swojego asortymentu i nie decydują się na pokazanie…
/
Czytaj artykuł...
„Polski Jubiler”: Skąd wzięło się u pani zamiłowanie do biżuterii? Ela Gierak, projektantka biżuterii: Od kiedy pamiętam, lubiłam oryginalną, ciekawą biżuterię. Lubiłam ją oglądać, kupować, nosić. Niestety, wzornictwo w tamtym czasie było bardzo ubogie, a jeżeli już było coś ciekawszego, to mnie nie zawsze było stać na takie szaleństwo. Kiedy…
/
Czytaj artykuł...
Polski rynek jubilerski zdominowany jest przez hurtownie srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Polacy chcą kupować biżuterię srebrną i mimo rosnącej popularności biżuterii sztucznej o swoją pozycję lidera srebrna biżuteria może być spokojna. Z całą pewnością wpływ na sposób postrzegania srebra przez Polaków ma fakt, że Polska jest największym producentem srebra w…
/
Czytaj artykuł...
Sztuczna biżuteria zdobywa uznanie klientów, więc coraz więcej osób decyduje się na zamówienie jej do swoich sklepów z biżuterią. Właściciele salonów jubilerskich i jubilerzy sceptycznie odnoszą się do jej obecności w swoim asortymencie. W dużych sieciowych salonach jubilerskich coraz częściej można znaleźć biżuterię wykonaną z nieszlachetnych materiałów. Znajdują się tam…
/
Czytaj artykuł...
Ana Albuquerque jest portugalską artystką, która po otrzymaniu dyplomu z rzeźby na School of Fine Arts w Lizbonie rozpoczęła swoją przygodę z biżuterią. Wraz z artystką Valentiną Garcia stworzyła swoją markę o nazwie „meetjewelry” (www.meetjewelry.com). W 2007 roku została mianowana wiceprezydentem Portuguese Association of Contemporary Jewellery. Od 2008 roku wykłada…
/
Czytaj artykuł...
Kto nie zna kryształków Swarovskiego? Od przeszło stu lat marka jest liderem w dziedzinie ciętych kryształów, wprowadziła je do biżuterii, mody i dekoracji. Kryształy towarzyszą ludziom nie tylko w życiu codziennym, noszą je coraz częściej gwiazdy, szczególnie te, chodzące po czerwonym dywanie. Początki działalności W 1895 roku Daniel Swarovski wynalazł…
/
Czytaj artykuł...
Okres wakacyjny to najlepszy czas na sprzedaż bursztynu. Kupują go bowiem zarówno turyści zagraniczni, jak i wczasowicze, którzy przemierzają Polskę wzdłuż i wszerz. W związku z tym właściciele salonów jubilerskich oraz osoby zajmujące się sprzedażą biżuterii muszą jeszcze przed sezonem uzupełnić swoje zapasy bursztynowej biżuterii. Zdania na temat bursztynu są…
/
Czytaj artykuł...
Styliści podkreślają, że najpopularniejszą biżuterią w tym sezonie są plastikowe dodatki. Im bardziej kolorowe, tym lepiej. Plastikową biżuterię można znaleźć wszędzie, od internetowych aukcji, po stragany ustawione w niemal każdym miasteczku. Właściciele salonów jubilerskich stają więc przed dylematem, czy umieścić w swoim asortymencie najmodniejsze dodatki, czy też nie ulegać modzie…
/
Czytaj artykuł...
Producenci biżuterii bursztynowej podkreślają, że przed wakacjami ich sklepy odwiedza znacznie więcej klientów. Bursztynowa biżuteria jest bowiem towarem, który w czasie urlopu znajduje wielu nowych klientów. Mimo że w modzie biżuteryjnej panuje tendencja na ogromną, kolorową biżuterię, to bursztyn cieszy się zainteresowaniem klientów, gdyż jest uważany za typowy polski produkt,…
/
Czytaj artykuł...
Rozwój przedsiębiorstwa wymaga ciągłego inwestowania. W takiej sytuacji warto rozważyć możliwość wykorzystania dofinansowania inwestycji z funduszy Unii Europejskiej. W 14 bankach komercyjnych polscy przedsiębiorcy mogą już ubiegać się o przyznanie kredytu technologicznego na działalność związaną z wdrażaniem nowych technologii. Kredyt technologiczny jest częścią Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Zasady udzielania tego…
/
Czytaj artykuł...