POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 11)
Od 2 do 4 czerwca w Krakowie w hali EXPO odbędą się jubileuszowe 15. Międzynarodowe Letnie Targi Biżuterii i Zegarków Jubinale 2022. Na targach zaprezentowane zostaną produkty i usługi z niemal wszystkich sektorów branży jubilerskiej – o najlepsze oferty specjalnie dla gości Jubinale zadba blisko 200 wystawców. Wystawcami targów będą…
/
Czytaj artykuł...
Zakończyła się 41. edycja włoskich targów biżuterii i narzędzi jubilerskich IEG – Italian Exhibition Group w Arezzo. Podczas czterodniowej imprezy branżowej swoje wyroby przedstawiło 300 wystawców, którzy oferowali odwiedzającym biżuterię, narzędzia i maszyny jubilerskie oraz nowatorskie technologie dla branży biżuteryjnej. Tegoroczna edycja targów, jak zapewniają organizatorzy, przesiąknięta była duchem optymizmu.…
/
Czytaj artykuł...
Zakończyła się 29. edycja Międzynarodowych Targów Bursztynu i Biżuterii Amberif Spring 2022. Tegoroczne targi – największa na świecie impreza promująca bursztyn – wyjątkowo zorganizowane zostały na terenie hali widowiskowo-sportowej Ergo Arena na granicy Gdańska i Sopotu. W trwającej trzy dni imprezie (22-24 marca) wzięło udział ponad 200 wystawców z 13…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Marią Magdaleną Kwiatkiewicz, współwłaścicielką Galerii YES i miłośniczką biżuterii, o polskim rynku jubilerskim Niemal dwuletni czas pandemii zmienił oblicze branży złotniczej na całym świecie, niosąc korzyści, ale także powodując spore problemy. Jak według pani będzie rozwijała się polska sztuka złotnicza w tej nowej rzeczywistości? Czas pandemii, który jeszcze…
/
Czytaj artykuł...
Rynek zegarmistrzowski w czasie pandemii i po niej zmienił się diametralnie. Klienci zaczęli poszukiwać zegarków, które ułatwiają im funkcjonowanie w świecie wirtualnym, a także stawiać na marki zegarmistrzowskie, które realizują strategię zrównoważonego rozwoju. Na znaczeniu zyskał także rynek wtórny, który jeszcze kilka lat temu ogrywał marginalną rolę. Sprzedaż zegarków niemal…
/
Czytaj artykuł...
Pandemia spowodowała zmianę mentalności klientów w podejściu do zakupów biżuterii i zegarków. Konsumenci stali się nie tylko bardziej wymagający, ale także zmienili sposób dokonywania zakupów i nie chodzi tu tylko i wyłącznie o przeniesienie sprzedaży do sieci, w czasie pandemii zmienili spojrzenie na dobra luksusowe. Firma McKinsey wraz z Business…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Magdaleną Hadryś, projektantką biżuterii Państwa biżuteria wyróżnia się na tle polskiej biżuterii artystycznej. Jak udało się pani stworzyć własny styl ? Styl wytwarzanej biżuterii zapoczątkował mój nieżyjący mąż Adam. To on jest założycielem firmy, której działalność kontynuuję. Adam wspominał, że z dzieciństwa spędzonego na Nikiszowcu (obecnie dzielnica Katowic)…
/
Czytaj artykuł...
Pandemia spowodowała, że Polacy przenieśli zakupy do sieci. W związku z tym sprzedawcy biżuterii musieli przenieść swoją działalność do sklepów wirtualnych. I chociaż sprzedaż biżuterii utrzymuje się na zadowalającym poziomie, to należy pamiętać, że sytuacja nie zwalnia sprzedawców z budowania pozytywnych doświadczeń związanych z zakupem biżuterii. Nie wolno zapominać, że…
/
Czytaj artykuł...
Zaistnienie w świadomości klienta jest dla właścicieli marek jubilerskich zadaniem niezwykle trudnym. Do dyspozycji mają przede wszystkim reklamę w ogólnopolskich mediach, portalach społecznościowych czy marketing szeptany. Oczywiście wypromowanie marki jest procesem długofalowym, wymaga cierpliwości, pracy i nakładów finansowych. Twórcy biżuterii muszą więc szukać alternatywnych rozwiązań, aby zaistnieć w świadomości Polaków.…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Sebastianem Sitkowskim, Sovrani Poland Co najczęściej kupują państwa klienci? Nasza oferta to przede wszystkim pamiątki związane z uroczystościami kościelnymi, takimi jak chrzest, komunia święta, bierzmowanie czy ślub. Wśród asortymentu klienci znajdują także upominki doskonałe na prezent z okazji narodzin dziecka, baby shower oraz wielu innych, jak urodziny, imieniny…
/
Czytaj artykuł...
Specyfiką polską jest ofiarowywanie z okazji różnych uroczystości religijnych pamiątkowych i wartościowych prezentów, które podkreślają przynależność religijną. Wyroby jubilerskie wykonane ze złota i srebra są chętnie kupowane przez Polaków ze względu na symbolikę, ale także tradycję. I mimo że odsetek Polaków deklarujących się jako wierzący z roku na rok się…
/
Czytaj artykuł...
Polski rynek jubilerski wyróżnia się na tle innych biżuterią patriotyczną, która związana jest z naszą tradycją i kulturą narodową. Warto zauważyć, że biżuteria patriotyczna, określana także jako emblematyczna lub żałobna, to unikatowe polskie zjawisko, które nie występuje na taką skalę w żadnym innym kraju. Pojawiła się u schyłku XVIII w.…
/
Czytaj artykuł...