POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 108)

Im lepsze zabezpieczenie tym mniejsza składka

Decydując się na ubezpieczenie salonu jubilerskiego należy liczyć się z dużymi wydatkami. Firmy ubezpieczeniowe niechętnie decydują się na ubezpieczenia branży jubilerskiej, co powoduje, że zabezpieczenie salonu przed wszystkimi możliwymi niebezpieczeństwami będzie wymagało od właścicieli salonów jubilerskich płacenia wysokiej składki ubezpieczeniowej. Nie można jednak pozwolić sobie na beztroskę i nie ubezpieczyć…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Salon jubilerski pod nadzorem

Zapewnienie bezpieczeństwa salonowi jubilerskiemu jest dla wszystkich właścicieli priorytetem. Odpowiednio zabezpieczony salon umożliwia właścicielom nie tylko podpisanie korzystnej polisy ubezpieczeniowej i zniwelowanie niebezpieczeństwa kradzieży, ale także wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku w oczach klientów. Na polskim rynku można wybrać zabezpieczenia dostosowane do konkretnych oczekiwań właścicieli sklepów. Już w niemal każdym…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Zabezpieczony salon jubilerski

Właściciele salonów jubilerskich, galerii oraz butików z biżuterią zazwyczaj stają przed problemem, w jaki sposób eksponować swój asortyment potencjalnemu klientowi. Z jednej strony zależy im, aby klienci mieli możliwość pełnego zapoznania się z ofertą, obejrzenia wszystkich kosztowności znajdujących się w asortymencie. Z drugiej strony muszą możliwie najdokładniej zabezpieczyć swoją biżuterię…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria na specjalne zamówienie

Projektanci biżuterii wychodzą naprzeciw oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Galerie biżuterii proponują biżuterię autorską czołowych polskich projektantów, niejednokrotnie także przedstawiają klientom możliwość zaprojektowania oraz wykonania biżuterii pod specjalne zamówienie klientów. Klienci coraz częściej poszukują możliwości indywidualnych rozwiązań. Szukają biżuterii, która spełni ich wszystkie oczekiwania, a której nie można znaleźć w…

01/2012, SKLEP

Ubezpieczenie dla branży jubilerskiej

Niewątpliwie jednym z większych problemów, przed jakim staje branża jubilerska, jest ubezpieczenie biżuterii, metali i kamieni szlachetnych czy maszyn jubilerskich, które mogą stać się łupem złodziei. Właściciele salonów jubilerskich i galerii, producenci biżuterii czy sprzedawcy kamieni szlachetnych nie są najlepszymi klientami firm ubezpieczeniowych działających na terytorium Polski. Właściciele wyrobów jubilerskich,…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria za szybą

Biżuteria umieszczona na witrynie sklepowej rodzi potencjalne zagrożenia. Złodzieje mają do niej bardzo łatwy dostęp, może zostać także uszkodzona na skutek wybicia szyby. Dlatego też część właścicieli salonów jubilerskich decyduje się na nieumieszczanie kosztowności na witrynie sklepowej, aby nie narażać się na włamanie i stratę biżuterii. Nie można jednak zapominać,…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Droga pod prąd

Rozmowa z Piotrem A. Pastusiakiem, artystą, absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, właścicielem pracowni plastycznej PAPAS.Polski Jubiler: Skąd wzięło się u Pana zainteresowanie biżuterią? Piotr A. Pastusiak, pracownia plastyczna PAPAS: Wiele dorosłych spraw ma swoje początki w dzieciństwie, tak jak mój zachwyt kulturą średniowiecza z rycerzami i alchemikami. Wtedy też…

01/2012, DOBRE BO POLSKIE

Walka o klienta

W centrach handlowych można znaleźć niemal wszystko. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej salonów jubilerskich otwiera swoje sklepy właśnie w galeriach handlowych. Właściciele salonów usytuowanych poza centrami handlowymi postawili na podniesienie jakości usług świadczonych w swoich sklepach oraz spersonalizowali ofertę kierowaną do klientów. WALKA Z DUŻYMI SKLEPAMI Właściciele salonów…

12/2011, RAPORT

Ornella Iannuzzi

Ornella Iannuzzi to artystka młodego pokolenia, pochodząca z Francji. Teraz mieszka i tworzy w Londynie, który stał się jej drugim domem. Techniki jubilerskiej nauczyła się w Lycée Jean Guéhenno w St Amand-Montrond we Francji. Pracowała jako projektantka dla prestiżowego studia jubilerskiego „Van Cleef & Arpels”, gdzie poznała absolwenta z Royal…

12/2011, WZORNICTWO

Pomoc w trudnych czasach

Firmy z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw mają ponad 50–procentowy udział w tworzeniu polskiego PKB i dają pracę prawie 60–procentom zatrudnionych. Najwięcej firm powstaje w sektorze handlu i szeroko pojętych usług. Obserwowany trend wzrostowy jest w dużej mierze stymulowany dopływem środków unijnych czy wsparciem finansowym z urzędów pracy. Rozwój małych…

12/2011, EKONOMIA

Sprzedaż wyrobów jubilerskich

Jeszcze do niedawna wielu klientów salonów jubilerskich decydowało się na zakup wyrobów jubilerskich. Decydowali się na srebrne świeczniki, cukiernice, grzechotki, łyżeczki, platery czy mleczniki. Ostatnio jednak można zaobserwować zmniejszone zainteresowanie tego typu przedmiotami. Właściciele salonów jubilerskich starają się jednak zaoferować klientom najmodniejsze srebrne i pozłacane przedmioty, które ponownie stałyby się…

12/2011, RAPORT

Szczęściem jest kontakt z pięknymi rzeczami

Rozmowa z Dorotą Tomaszewską, laureatką konkursu Polskiego Jubilera za najlepszy projekt biżuteryjny zaprezentowany na XXII Konkursie im. Władysława Strzemińskiego „Projekt”. Polski Jubiler: Pani biżuteria została zaprezentowana na jednym z najbardziej konkursów – XXII Konkursie im. Władysława Strzemińskiego „Projekt”. Jak ocenia Pani swój debiut przed szeroką publicznością na polskim rynku biżuteryjnym?…

12/2011, WZORNICTWO