POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 10)

Styl glamour i moda na modowe akcesoria

W dzisiejszych czasach wszystko, co kupujemy, musi być modne – od jedzenia po samochód. Konsumenci przyzwyczajeni do modowych trendów zwracają uwagę na odbiór społeczny przedmiotów, którymi się otaczają. O statusie społecznym nie decyduje dziś wykształcenie, pochodzenie czy majątek, ale umiejętne operowanie gadżetami, których posiadanie pozwala na przynależność do określonej grupy…

02/2018, TEMAT MIESIĄCA

Alternatywa pudełka dla artystów

Biżuteria autorska to biżuteria unikatowa, oryginalna, idąca na przekór komercjalizacji. Nie może być zatem traktowana identycznie jak biżuteria masowa. Jej sposób prezentacji oraz przekazanie jej klientowi muszą również być wyszukane. Artyści powinni szukać własnych sposobów na pakowanie swojej biżuterii. Wypracować własny pomysł na opakowanie, które stanie się znakiem rozpoznawczym ich…

02/2018, TEMAT MIESIĄCA

Okiem praktyka

Jak utrwalić logo w świadomości naszych klientów? Najprostszym sposobem są oczywiście opakowania firmowe. Jak powszechnie wiadomo, biżuteria musi być opakowana adekwatnie do swojej wartości. Nie należy zatem oszczędzać na opakowaniach, a już na pewno nie na kosztach umieszczenia na nich logo firmowego. To właśnie opakowanie (poza samą biżuterią oczywiście) klient…

02/2018, TEMAT MIESIĄCA

Indywidualnie dobrane pudełko

Personalizować można wszystko, nawet opakowania. Każda firma jubilerska chcąca wyróżnić się na rynku musi postarać się, aby jej wyroby znajdowały się w odpowiednim pudełku. Opakowanie jubilerskie jest równie ważne jak wyrób jubilerski znajdujący się w środku. Właściciele salonów jubilerskich oraz galerii z biżuterią autorską powinni pamiętać, że w pudełku zamykają…

02/2018, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria religijna

Polska postrzegana jest powszechnie jako kraj katolicki. Nie dziwi wobec tego mnogość firm specjalizujących się w produkcji i sprzedaży biżuterii religijnej. I mimo że w naszym kraju stopniowo acz systematycznie postępuje proces laicyzacji społeczeństwa, sklepy z dewocjonaliami radzą sobie dobrze. Należy jednak odnotować, że jeszcze kilka lat temu niemal w…

02/2018, TEMAT MIESIĄCA

Srebro z dusza

W Polsce otwieranych jest coraz więcej galerii z antykami. Polacy chętniej decydują się bowiem na zakup przedmiotów „z duszą”. Wśród przedmiotów kupowanych przez klientów są przedmioty wykonane ze srebra. Chcemy posiadać przedmioty oryginalne, ale także takie, których wartość z biegiem czasu będzie rosła. A to sprawia, że coraz chętniej sięgamy…

01/2018, TEMAT MIESIĄCA

Ponadczasowa zastawa stołowa

Jeszcze do niedawna wyroby jubilerskie – srebrne cukiernice, sztućce, patery – traktowane były zarówno przez twórców, jak i sprzedawców po macoszemu. Teraz jednak sytuacja uległa zmianie. Zainteresowanie srebrnymi wyrobami sztuki jubilerskiej na naszych oczach rośnie. A jak powszechnie wiadomo, popyt rodzi podaż, co oznacza, że w salonach jubilerskich pojawia się…

01/2018, TEMAT MIESIĄCA

Trendy na rynku

Polski rynek zegarmistrzowski nie różni się od innych rynków europejskich. Również na nim pojawiają się różnego rodzaju mody, które sprawiają, że klienci chętniej decydują się na dany model czasomierza. Trendy modowe zauważalne są przede wszystkim na rynku zegarków damskich, młodzieżowych, dziecięcych oraz sportowych. Kolekcje przeznaczone dla mężczyzn odwołują się raczej…

06/2017, TEMAT MIESIĄCA

Zegarek na miarę

Wartość rynku zegarmistrzowskiego, według danych opublikowanych w raporcie KPMG, w roku 2017 wyniesie 244 mln zł. Rynek ten stale się poszerza, a szansy zaistnienia na nim poszukuje coraz więcej polskich projektantów, którzy swoje innowacyjne pomysły chcą wyrazić w stworzeniu nowoczesnych i funkcjonalnych czasomierzy. Należy zwrócić uwagę, że większość dostępnych w…

06/2017, TEMAT MIESIĄCA

Świat zegarków

Rynek zegarmistrzowski w Polsce w ostatnim czasie stracił na rzecz rynku jubilerskiego. Tendencja, która dawała rynkowi zegarmistrzowskiemu palmę pierwszeństwa, została zatrzymana. Przyczyn tego faktu należy upatrywać w zwiększeniu się udziału kobiet w zakupach produktów luksusowych. Polki, decydując się na zakupy w tym segmencie, wybierają biżuterię. I o ile biżuterię kupują…

06/2017, TEMAT MIESIĄCA

Witryna salonu jubilerskiego

Każdy właściciel salonu z biżuterią staje przed dylematem, w jaki sposób zwrócić na siebie uwagę klienta. Zakłada stronę internetową, kupuje modną biżuterię, zatrudnia wykwalifikowany personel, jednak coraz częściej zapomina o wystroju swojego sklepu, w którym spotyka się z klientem. Wystrój salonu jubilerskiego musi być przemyślany. Nie można zdać się na…

05/2017, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Szczęście zamknięte w pudełku

Powszechnie uważa się, że biżuteria nie potrzebuje żadnej oprawy. Nic bardziej mylnego. Opakowanie biżuterii to nie tylko pudełko, które zabezpiecza wyrób jubilerski przed zniszczeniem czy zgubieniem, to przede wszystkim oprawa biżuterii. Dobrze dobrane opakowanie pozwala na wyeksponowanie walorów biżuterii, ale także na uwypuklenie pozytywnych cech sprzedawcy i producenta. W pudełku…

05/2017, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA