W nadchodzącym sezonie biżuteria musi być przede wszystkim śmiała. Projektanci uważają, że im odważniejsza, tym lepsza. Oczywiście nadal panuje trend, aby biżuteria, którą będą nosić Polki, była w rozmiarze XXL.
YES, srebro, markazyty
Nadążyć za modą jest trudno. Ta bowiem zmienia się niemal z miesiąca na miesiąc. Właściciele sklepów jubilerskich powinni jednak wiedzieć, jakie trendy będą obowiązywały w zimie 2009/2010.
Duża i odważna
Projektanci podkreślają, że w nadchodzącym sezonie najważniejszą rzeczą w biżuterii jest jej oryginalność. Obowiązkowo musi rzucać się w oczy i być, możliwie jak najbardziej, oryginalna. Biżuteria, którą będziemy nosić w tym sezonie, to przede wszystkim wszelkiego rodzaju naszyjniki, bransoletki i broszki. I niespodzianka – w tym sezonie broszkę można przypiąć zarówno do płaszcza, kapelusza i szalika, jak i torebki. Jedyną zasadą jest ta, że broszki muszą być duże i zwracać na siebie uwagę.
Kolorowe, duże kamienie
W nadchodzącym sezonie modne będą także bransoletki, naszyjniki i kolczyki z bardzo dużymi kamieniami naturalnymi, które nadadzą biżuterii naturalnego, ale także oryginalnego wyglądu. Obserwując biżuterię wykonaną z myślą o nadchodzącym sezonie, można powiedzieć, że modne są kamienie żółte, czerwone i niebieskie. Niektórzy uważają, że klienci będą zainteresowani biżuterią z czarnymi kamieniami i perłami. Dlatego też wybierając asortyment, warto zwrócić uwagę na biżuterię z czarnymi kamieniami.
Kolczyki – duże i ciężkie
Górecki Kolekcja “Rubinowe Tango”
Projektanci biżuterii w tym sezonie zaproponowali olbrzymie kolczyki z naturalnymi kamieniami, które przede wszystkim będą zwracały uwagę. W tym sezonie dopuszczalne będzie noszenie dwóch różnych kolczyków, jednego dużego i masywnego, a drugiego delikatnego. Równowaga nie musi zostać zachowana, ważne jest tylko to, czy dana biżuteria będzie widoczna.
Powrót do tradycji
W swoim salonie jubilerskim warto również zaproponować biżuterię wzorowaną na starodawnej. Ta również cieszy się zainteresowaniem zarówno znawców rynku jubilerskiego, jak i klientów. Powoli do łask klientów wraca także biżuteria w odcieniach szarości, zieleni i karmelu.