Pierścionek inkrustowany ideą

Młodzi Polacy decydujący się na zawarcie związku małżeńskiego chcą posiadać pierścionek na miarę XXI wieku. I co ważne, nie liczy się dla nich design, ale idea, którą symbolizuje. Właściciele salonów jubilerskich i artyści złotnicy, wprowadzając na rynek kolekcje pierścionków zaręczynowych, powinni przyjrzeć się pokoleniu, do którego kierują swoją ofertę, poznać jego preferencje oraz światopogląd, gdyż tylko tak zyskają nowych klientów.

w22pj-307755-701341

Świat zmienia się na naszych oczach i nie można oczekiwać, że zmiany te nie wpłyną na preferencje zakupowe najmłodszych dorosłych wkraczających na rynek pracy. Młodzi dorośli, czyli osoby między 18. a 25. rokiem życia, są pokoleniem bardzo dużo wymagającym od siebie i innych, ale także niezwykle wrażliwym na potrzeby innych i świadomym swoich potrzeb. Z całą stanowczością należy stwierdzić, że jest to pokolenie, które nie ulega modzie, nie idzie za tłumem, ma swoje oczekiwania i cele, które z determinacją realizuje.

Potencjalny klient

Pokolenie młodych dorosłych określane jest przez psychologów mianem „snowflake” (ang. płatek śniegu). To pokolenie ludzi, którzy swoją młodość spędzili głównie w świecie wirtualnym. Grupa rówieśnicza, która była odniesieniem dla osób urodzonych przed 1997 r. i która stała się na powrót odniesieniem dla dzisiejszych nastolatków, nie miała zasadniczego znaczenia dla dzisiejszych m ł o d y c h d o r o s ł yc h Polaków, którzy potwierdzenia swojej tożsamości szukali przede wszystkim w mediach społecznościowych. Ich świat skoncentrowany [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl