Pierścionek inkrustowany ideą
Młodzi Polacy decydujący się na zawarcie związku małżeńskiego chcą posiadać pierścionek na miarę XXI wieku. I co ważne, nie liczy się dla nich design, ale idea, którą symbolizuje. Właściciele salonów jubilerskich i artyści złotnicy, wprowadzając na rynek kolekcje pierścionków zaręczynowych, powinni przyjrzeć się pokoleniu, do którego kierują swoją ofertę, poznać jego preferencje oraz światopogląd, gdyż tylko tak zyskają nowych klientów.Świat zmienia się na naszych oczach i nie można oczekiwać, że zmiany te nie wpłyną na preferencje zakupowe najmłodszych dorosłych wkraczających na rynek pracy. Młodzi dorośli, czyli osoby między 18. a 25. rokiem życia, są pokoleniem bardzo dużo wymagającym od siebie i innych, ale także niezwykle wrażliwym na potrzeby innych i świadomym swoich potrzeb. Z całą stanowczością należy stwierdzić, że jest to pokolenie, które nie ulega modzie, nie idzie za tłumem, ma swoje oczekiwania i cele, które z determinacją realizuje.
Potencjalny klient
Pokolenie młodych dorosłych określane jest przez psychologów mianem „snowflake” (ang. płatek śniegu). To pokolenie ludzi, którzy swoją młodość spędzili głównie w świecie wirtualnym. Grupa rówieśnicza, która była odniesieniem dla osób urodzonych przed 1997 r. i która stała się na powrót odniesieniem dla dzisiejszych nastolatków, nie miała zasadniczego znaczenia dla dzisiejszych m ł o d y c h d o r o s ł yc h Polaków, którzy potwierdzenia swojej tożsamości szukali przede wszystkim w mediach społecznościowych. Ich świat skoncentrowany [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|