Precjoza na topie
W ostatnim czasie wzrosła sprzedaż precjozów – Polacy chętnie kupują srebrne świeczniki, sztućce oraz cukiernice. Mimo pandemii, podczas której klienci salonów jubilerskich niechętnie kupowali wszelkiego rodzaju prezenty, sprzedaż wyrobów jubilerskich wzrasta. Sytuacja ta wynika przede wszystkim z faktu, że wielu Polaków zmieniało wystrój swoich wnętrz, przeprowadzali remonty i potrzebowali przedmiotów, które podkreślą ich styl.Wzwiązku z powyższym niezwykle chętnie sięgali po przedmioty codziennego użytku wykonane ze szlachetnych kruszców. Te pozwalają powiem na wyeksponowanie piękna wnętrza, ale także stanowią lokatę kapitału.
im strojniej, tym lepiej
– Klienci salonów jubilerskich w czasie pandemii zwracali szczególną uwagę na przedmioty codziennego użytku wykonane ze srebra – mówi Michał Kwiatkowski, właściciel salonu jubilerskiego w Warszawie. – Dotychczas przedmioty te cieszyły się popularnością jako prezenty ofiarowane z okazji ślubów czy urodzin. Ostatnio można zauważyć, że trend całkowicie się zmienił – dodaje. Kupno srebrnych łyżeczek czy cukiernicy stało się pewnego rodzaju modą, która postępowała wraz z rosnącą falą remontów przetaczającą się przez Polskę. Siedząc w domu podczas lockdownów, Polacy podejmowali decyzję o zmianie otaczających ich przestrzeni, a to z kolei powodowało, że chcieli otoczyć się pięknem. – Wpływ na wzrost sprzedaży precjozów miały także rosnące ceny materiałów budowlanych i dekoracyjnych – mówi Marek Nowotn [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|