Temat numeru
Świat zmienił się na naszych oczach i wymaga od nas, abyśmy dostosowali się do niego. to co jeszcze rok temu wydało się pieśnią przyszłość, dziś staje się koniecznością. Polska branża jubilerska powinna wykorzystać szansę jaka przed nią się pojawiła i proponować rozwiązania i produkty, które zmienią oblicze biżuterii.Zcałą pewnością szansą na rozwój rynku jubilerskiego jest wprowa dzenie na rynek biżuterii inteligen tnej, wearables, czyli „elektroniki noszonej na ciele”, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów na całym świecie. Wearables, potocznie nazywane tech nologiami ubieralnymi czy nawet„nosid łami”, stają się nie tylko popularnym gadżetem, ale coraz bardziej nieodzow nym elementem naszych codziennych aktywności. Mogą przybierać różne formy, począwszy od najpopularniej szych smartwatchów i opasek, poprzez inteligentne zestawy słuchawkowe, inteligentne okulary, aż po inteligentną biżuterię i odzież.
Moda na zdroWy tryb życia
Pandemia ukazała, że wielu Polaków w trosce o swoje zdrowie kupiło urzą dzenia pozwalające im na monitorowa nie swoich funkcji życiowych, najczęściej sięgali po inteligentne bransoletki i zegarki, jednak jak pokazały badania rynkowe, nie wszyscy z ich posiadaczy byli zadowoleni z wyglądu zakupionych się, że w 2022 roku globalna sprzedaż weara [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak