Biżuteria na wideo konferencję
Pandemia sprawiła, że większość ludzi pracuje w domu, co z kolei spowodowało, że ludzie niemal cały dzień spędzają w odzieży codziennej. Liczy się przede wszystkim wygoda. Nie potrzebują nowej odzieży, obuwia czy ozdób.Twórcy biżuterii nie poddali się i wprowadzili specjalną biżuterią dedykowaną na wideo konferencje. Ozdoba ma poprawiać humor oraz sprawiać, że mimo wszystko czujemy się jakbyśmy funkcjonowali w normalnej rzeczywistości.
Nowości z humorem
Biżuteria ma być informacją o naszym nastroju wysyłaną w świat. Twórcy biżuterii i światowe marki jubilerskie tj. Signet Jewelers czy Tiffany & Co., widząc działania artystów złotników także zaczęli promować biżuterię na czas pandemii. I co ciekawe coraz więcej osób na całym świecie zdecydowało się na kupno tego rodzaju biżuterii. Twórcy chcą, aby kobiety mogły wyrazić siebie „na małym ekranie”. – Zaobserwowaliśmy zainteresowanie klientów zakupem biżuterii, która pozwala na kreowanie wizerunku w przestrzeni wirtualnej podczas wideo konferencji, które dla niektórych pracowników firm odbywają się codziennie – mówi Paulina Miecznikowska, specjalistka ds. wizerunku medialnego. – Na całym świecie po szoku wywołanym pandemią, ludzie zaczęli zastanawiać się jak dobrze prezentować się światu z domu – dodaje. Pracownicy zdalni zaczęli kreować siebie za pomocą wystroju wnętrza widocznego podczas wideo konferencji oraz biżuterii.
Ubranie odeszło na plan dalszy, choćby ze względu na fakt, że widoczna podczas konferencji jest przede wszystkim twarz i tułów uczestnika. – W pierwszym czasie pandemii najpopularniejszym motywem podnoszącym wiarygodność osoby uczestniczącej w konferencji było prezentowanie się na tle regału z k [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|