Inteligencja na nadgarstku
Rynek zegarków zmienił się diametralnie. Przez ostatnie pięć lat został dominowany przez zegarki inteligentne. Smartwatche zrewolucjonizowały rynek zegarmistrzowski na całym świecie. Dziś jest to jeden z najmodniejszych gadżetów i obiekt pożądania zarówno nastolatków, jak i ludzi w średnim wieku.Noszą je niemal wszyscy – od uczniów po prezesów korporacji i co najważniejsze wszyscy się z nimi odnajdują. To przedmiot, który chętnie kupują tak kobiety, jak i mężczyźni. Smartwatche stały się przedmiotami, które przekraczają wszystkie granice – wieku, zamożności, płci.
Polacy zakochani w technologii
Popularność nowych modeli zegarków rośnie. Można domniemywać, że postępująca miniaturyzacja i rozwój technologiczny spowodują, że w najbliższej przyszłości na nadgarstkach Polaków będzie się znajdować jeszcze więcej zegarków smart. – Nikt nie przypuszczał, że zegarki inteligentne tak przypadną do gustu naszym rodakom – mówi Mikołaj Wierzchowski, właściciel salonu zegarmistrzowskiego. – Zegarki te funkcjonują zupełnie inaczej niż każdy rodzaj zegarków tradycyjnych, które są produkowane dla konkretnej grupy docelowej – inne dla dzieci, młodzieży, kobiet, mężczyzn. Te zegarki są uniwersalne, może założyć je zarówno prezes [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej