Hurt i detal
Hurtownie biżuterii starają się dostosować swoją ofertę do oczekiwań klientów. Zależy im także na przyciągnięciu nowych klientów, oferują więc promocje, bonusy czy znaczne upusty cenowe. W ostatnim czasie jednak hurtownie biżuterii idą krok naprzód i zaczynają funkcjonować na rynku jak sklepy jubilerskie.Dzięki znacznym ułatwieniom hurtownie jubilerskie oferują swoim klientom możliwość zakupu online, bezpłatne dostarczanie towaru, a także możliwość negocjowania cen wybranych produktów. Jednocześnie hurtownie otwierają się na klientów detalicznych, co sprawia, że urastają do rangi najważniejszych graczy na polskim rynku jubilerskim.
Problem dla branży
Każdy podmiot gospodarczy funkcjonujący na polskim rynku jubilerskim stara się znaleźć jak największą liczbę klientów. I [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej