Polskie stoisko narodowe na targach biżuteryjnych w Indiach
Od 9 do 13 sierpnia 2018 r. odbyła się 35. edycja targów biżuteryjnych India International Jewellery Show w Mumbaju. Na targach swoje wyroby zaprezentowało ponad 1,2 tys. wystawców oraz przedstawicieli 120 czołowych firm z sektora biżuteryjnego z 80 krajów.Targi zostały podzielone m.in. na następujące części wystawiennicze: świat mody, produkty masowe, złoto, kamienie, pawilony narodowe, stowarzyszenia branżowe oraz pawilon innowacji. W związku z trwającym programem „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand – Moda Polska” Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizowała na targach w Mumbaju stoisko narodowe. Wydzielone zostało miejsce do spotkań B2B dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów, znajdzie się na nim również oprawa audiowizualna oraz miejsce na materiały promocyjne dotyczące branży biżuteryjnej. Polskie stoisko narodowe na targach w Mumbaju zostało zorganizowane przez PAIH, realizującą program promocji branży Moda Polska objęty poddziałaniem 3.3.2. Program Operacyjny Inteligentny Rozwój.