Opakowanie sposobem na oryginalność

Właściciele salonów jubilerskich zazwyczaj nie poświęcają należytej uwagi opakowaniu, które przekazują klientowi wraz z zakupionym przez niego produktem. Nie wydaje im się zasadne zamawianie do swojego sklepu różnych opakowań, które świadczyłyby o oryginalności sklepu. A przecież nie od dziś wiadomo, że opakowanie stało się jednym z podstawowych elementów oddziaływania na rynek a także ostatnim etapem promocji.
Końcowy efekt
Oczywiście biżuteria nie jest produktem, który musi oddziaływać na odbiorcę za pośrednictwem opakowania, które w przypadku innych produktów luksusowych [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej