Opakowanie sposobem na oryginalność
W polskich salonach jubilerskich dominuje przekonanie, że niezależnie od rodzaju biżuterii klient otrzymuje niemal identyczne opakowanie. Niestety, takie podejście należy zmienić, ponieważ odbiorcom zaczęło zależeć, aby inaczej opakowana była biżuteria złota, a inaczej srebrna. Zależy im, aby pierścionek został zupełnie inaczej dostarczony niż choćby kolczyki.Właściciele salonów jubilerskich zazwyczaj nie poświęcają należytej uwagi opakowaniu, które przekazują klientowi wraz z zakupionym przez niego produktem. Nie wydaje im się zasadne zamawianie do swojego sklepu różnych opakowań, które świadczyłyby o oryginalności sklepu. A przecież nie od dziś wiadomo, że opakowanie stało się jednym z podstawowych elementów oddziaływania na rynek a także ostatnim etapem promocji.
Końcowy efekt
Oczywiście biżuteria nie jest produktem, który musi oddziaływać na odbiorcę za pośrednictwem opakowania, które w przypadku innych produktów luksusowych [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej