Logo marki sprzedawcą mody
Sprzedaż biżuterii modowej w Polsce rośnie. Jak podkreślają specjaliści, najlepiej sprzedają się akcesoria modowe, czyli wszelkiego rodzaju dodatki do odzieży. Klienci zaopatrują się w nie w salonach odzieżowych. Na polskim rynku pojawia się coraz więcej marek jubilerskich oferujących biżuterię fashion.Jednak największą popularnością wśród klientów salonów jubilerskich cieszy się biżuteria znanych na całym świecie marek odzieżowych. Oznacza to, że Polacy zaczęli poszukiwać interesujących ich dodatków w salonach zegarmistrzowskich oraz przez internet. Logo umieszczone na przedmiocie jest gwarantem wysokiej sprzedaży.
Moda na każdym rogu
Niemal wszędzie możemy znaleźć biżuterię modową. Należy podkreślić, że zgodnie z definicją biżuteria modowa jest uzupełnieniem stroju, poza tym nie pełni żadnej innej funkcji. Dlatego też osoby, które decydują się na jej zakup, traktują ją jako gadżet, który należy posiadać i którego „przydatność” do użytku przemija wraz z nowym sezonem. – Klienci dobierają biżuterię modową do swojego stroju – mówi Magdalena Kawerska, właścicielka butiku Piękne i błyszczące z Warszawy. – Jedyne kryteria, jakimi się kierują, to cena i lekkość biżuterii – dodaje. Biżuteria musi być duża, masywna. Nie jest wykonywana z materiałów jubilerskich, gdyż byłaby ciężka, a do jej produkcji nie są wykorzystywane kamienie jubilerskie. – Biżuteria modowa to akcesorium, podobnie do torebki czy paska, musi współgrać ze strojem – mówi Magdalena Kawerska. – W innym przypadku klienci nie chcą jej kupować – dodaje. Biżuteria modowa, która możemy znaleźć w Polsce, w większości pochodzi z Włoch. Oczywiście rodzime firmy, widząc potencjał na rynku modowym, zaczęły produko [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|