Zakupy w sieciówkach to najgorzej wydane pieniądze

Rozmowa z Przemysłem Słomskim z firmy 79th Element OU o polskim rynku metali i kamieni szlachetnych.

pj-2015-06a-26

Polski Jubiler: Kim są klienci państwa firmy – czy są to indywidualni twórcy, czy producenci biżuterii na masową skalę?

Przemysław Słomski: Klienci kupujący od nas brylanty to w większości jubilerzy, rzemieślnicy posiadający niewielkie zakłady. Dominują klienci z Warszawy, jako że w stolicy klientów salonów jubilerskich stać na zakup biżuterii z brylantami. Co ciekawe, zdarzają się zakupy od klientów detalicznych, którzy z własnym kamieniem idą do swojego jubilera. Zdarzają się też klienci traktujący zakup brylantu jako inwestycję. Zauważamy rożnych klientów biznesowych. Z jednej strony tego spektrum są klienci bardzo mocno przywiązani do stałego dostawcy surowca, nawet gdy jest to dla nich mocno niekorzystne cenowo. Z drugiej strony skali spotykamy klientów bardzo wrażliwych na cenę, wykonujących wyrób za 10 tys. złotych i starających się zaoszczędzić 50 złotych na zakupie brylantu. Najbardziej inter [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Rozmawiała Marta Andrzejczak