Promocja marki
Klienci salonów jubilerskich wybierają kosztowności modne, te najczęściej promowane w kolorowych czasopismach oraz w portalach społecznościowych i blogach.Modę na biżuterię kreują marki odzieżowe, dla których jest ona jedynie uzupełnieniem stroju. Najchętniej wybierają bransoletki z charmsami i beadsami. W tym sezonie najpopularniejszymi są te wykonane z ceramiki, szkła oraz plastiku w pastelowych kolorach.
Modne są także sznurkowe bransoletki. Taki bowiem rodzaj biżuterii pojawia się w mediach społecznościowych i staje się popularny, a nawet masowo kupowany w świecie rzeczywistym. Obowiązuje zasada, że im częściej biżuteria promowana jest w popularnych portalach, tym chętniej jest kupowana. Jeśli producentom biżuterii zależy na wypromowaniu mody na ich wyroby jubilerskie, powinni wykorzystywać współczesne narzędzia marketingowe. Liczy się bowiem przede wszystkim wypromowanie marki w świecie wirtualnym, które przełoży się na realne zyski.
Promocja za pośrednictw em portali społecznościow ych
W Polsce reklama biżuterii pojawia się niezwykle rzadko. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego że jej twórcy nie wykorzystują w pełni możliwości, jakie dają im współczesne narzędzia marketingowe. A należy pamiętać, że biżuteria stała się akcesorium modowym, uzupełnieniem stroju, a nie samodzielną ozdobą, której funkcją jest podkreślenie walorów jej użytkownika. Jak podkreślają specjaliści, pr [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej