Miłość od pierwszego wejrzenia
Powszechnie wiadomo, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, i to zarówno w stosunku do osoby, którą poznajemy, jak i do miejsca, w którym przebywamy. Jako właściciele sklepów jubilerskich powinniśmy zatroszczyć się, by nasze obiekty wzbudzały w klientach jak najmilsze uczucia i stały się dla nich wzorem odniesienia do innych, podobnych miejscOczywiście, nasz sklep może nie przypaść do gustu wszystkim i nie każdy musi się w nim czuć jak w domu. Należy jednak robić co w naszej mocy, by klient po opuszczeniu sklepu zapamiętał go.
Światłocienie
- U jubilera musi być luksusowo. Decydując się na wystrój, należy liczyć się z kosztami, ponieważ to, jaki nastrój stworzymy w sklepie, przełoży się na zyski - mówi Anna Karolczak, projektantka wnętrz. - Wrażenie, jakie wyniesie klient ze sklepu, jest sumą wystroju i oświetlenia - dodaje.
Sklep jubilerski jest miejscem, w którym klienci kupują biżuterię, która będzie im towarzyszyć przez wiele lat. W związku z tym należy wzbudzić w kliencie zaufanie, które zaowocuje jego zakupami. Ekspozycja musi być widoczna i bardzo dobrze oświetlona, aby każdy odwiedzający miał wrażenie, że oferowana biżuteria lśni. - Nie można zapominać, że sprzedając drogą biżuterię, tak naprawdę sprzedaje się także marzenie o byciu kimś innym. Zakupy w sklepie jubilerskim muszą przenosić klienta w zupełnie inny świat - uważa Anna Karolczak.
Umiejętna gra światłem sprawi, że biżuteria wyda się bardziej błyszcząca, a co za tym idzie, bardziej pożądana. W sklepie jubilerskim najlepiej zastosować dwa rodzaj [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak