Przekłucie uszu u jubilera
Wprowadzenie nowych produktów oraz usług do tradycyjnych salonów jubilerskich oraz galerii z biżuterią to inwestycja, która dobrze przemyślana i zaplanowana może przynieść znaczące profity. Unowocześnianie salonów jubilerskich poprzez wprowadzanie nowych produktów należy traktować nie tylko jako działania mające na celu przyciągnięcie nowych klientów, ale także jako promocję dla salonu oraz pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy.Skuteczne dotarcie do klientów stanowi klucz do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Dlatego też właściciele salonów jubilerskich powinni wykorzystać każdą okazję, aby pozyskać nowych klientów. Jedną z takich możliwości jest z całą pewnością wprowadzenie do salonu usługi przekłuwania uszu oraz zaoferowanie klientowi instrumentów do samodzielnego wykonania tego zabiegu w domu.
Nowe usługi, większe zyski
Właściciele salonów jubilerskich coraz chętniej decydują się na wprowadzenie do swoich punktów zarówno nowych produktów, jak i usług. – Jubilerzy, aby funkcjonować na rynku, muszą być konkurencyjni – zauważa dr Katarzyna Miśkowska, specjalistka ds. marketingu. – Dlatego też powinni decydować się na wprowadzenie nowych produktów, ale także, w miarę możliwości i swoich umiejętności, usług – dodaje. Jednym z nowych produktów, który w ostatnim czasie pojawił się na polskim rynku jubilerskim, jest instrument do przekłuwania uszu oraz, co równie ciekawe, możliwość przekłuwania uszu bezpośrednio w salonie jubilerskim. – W europejskich salonach jubilerskich akcesoria do przekłuwania uszu są ogólnodostępne. Nie ma powodu, aby w Polsce było inaczej – mówi Mariusz Bialek, właściciel firmy Studex. – Szczególnie że szersza gama [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak