Promocja sklepu – jak zostać zauważonym przez klienta
Jak wiadomo od dawna, reklama jest dźwignią handlu. Jednak czy to stare powiedzenie ma szansę sprawdzić się w przypadku sklepu jubilerskiego? Ależ oczywiście, że tak. Pieniądze zainwestowane w promocję naszego sklepu zwrócą się w dwójnasóbAby klienci korzystali z usług naszego sklepu, muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można zakładać, że samo otwarcie punktu sprawi, że będą go odwiedzały tłumy ludzi pragnących kupić biżuterię. W związku z tym, jako właściciele sklepu jubilerskiego, musimy zainwestować odpowiednie fundusze w jego reklamę.
Najprostsze wcale nie najgorsze
Prostym i niedrogim sposobem na pozyskanie klientów naszego sklepu jest zamówienie dużego szyldu, który musimy założyć nad naszymi drzwiami wejściowymi. Duży szyld sprawi, że przechodnie zwrócą uwagę na to, że w okolicy pojawił się nowy punkt, i z ciekawości do niego zajrzą. Należy pamiętać, że szyld powinien być odpowiednio duży, by zmieściły się na nim wszystkie niezbędne informacje. Najlepiej, gdyby przybrał formę reklamy świetlnej, która zapraszałaby klientów przez całą dobę. Na szyldzie nie może zabraknąć nazwy naszego sklepu, charakterystycznego logo i hasła reklamowego, które zapadnie w pamięć osobom mijającym nasz punkt. Wykonanie świetlnego szyldu to wydatek rzędu 3 tys. zł. Jednak zanim przystąpimy do przygotowania odpowiedniej reklamy świetlnej, musimy zaprojektować logo.
Znak to my
Nazwa oraz znak to wizytówki firmy. Sukc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak