Srebrna obrączka na całe życie
W salonach jubilerskich z roku na rok coraz lepiej sprzedają się obrączki wykonane ze srebra. Specjaliści nie są pewni skąd bierze się zainteresowanie klientów srebrną biżuterią ślubną – czy podyktowane jest ono ceną biżuterii, czy ciekawym wzornictwem. Jedno jest jednak pewne: w salonach i galeriach z biżuterią ślubną bardzo dobrze sprzedają się srebrne obrączki.Klienci wybierają zazwyczaj modele, które zaskakują wzornictwem. Coraz częściej zdarza się, że wybierają biżuterię, do której wykonania wykorzystano srebro, złoto oraz tytan.
Srebro na topie
– W ostatnim czasie wzrosła sprzedaż srebrnej biżuterii ślubnej o 15 proc. – mówi Paweł Kazimierczak, pracownik salonu jubilerskiego Jubiler. – Klienci chętnie wybierają srebrne obrączki, gdyż wyglądają one niemal identycznie jak te wykonane z białego złota, a są dużo tańsze – dodaje. Można domniemywać, że klienci wybierając srebrne obrączki kierują się przede wszystkim ich ceną. Wiedza na temat metali i kamieni szlachetnych wśród klientów salonów nie jest duża, a wzornictwo, według którego tworzone są srebrne obrączki, na tyle ciekawe, że Polacy wybierają srebrną biżuterię. – Jeszcze kilkadziesiąt lat temu złota obrączka była nie tylko symbolem wiecznej miłości, ale także pewnego rodzaju lokatą kapitału, z którego w sytuacji kryzysowej można skorzystać i ją sprzedać – mówi Paweł Kazimierczak. – Obecnie czasy są zupełnie inne i złota obrączka jest tylko tradycyjną biżuterią wymienianą podczas ślubu – dodaje. Dlatego też coraz mniej osób decydujących się na ślub przywiązuje wagę do obrączki. Liczy się dla nich przede wszystkim cena „niezbędnego” elementu ślubu. Nie można zapominać, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej