Srebrna obrączka na całe życie

W salonach jubilerskich z roku na rok coraz lepiej sprzedają się obrączki wykonane ze srebra. Specjaliści nie są pewni skąd bierze się zainteresowanie klientów srebrną biżuterią ślubną – czy podyktowane jest ono ceną biżuterii, czy ciekawym wzornictwem. Jedno jest jednak pewne: w salonach i galeriach z biżuterią ślubną bardzo dobrze sprzedają się srebrne obrączki.

pj-2014-01-18

Klienci wybierają zazwyczaj modele, które zaskakują wzornictwem. Coraz częściej zdarza się, że wybierają biżuterię, do której wykonania wykorzystano srebro, złoto oraz tytan.

Srebro na topie

– W ostatnim czasie wzrosła sprzedaż srebrnej biżuterii ślubnej o 15 proc. – mówi Paweł Kazimierczak, pracownik salonu jubilerskiego Jubiler. – Klienci chętnie wybierają srebrne obrączki, gdyż wyglądają one niemal identycznie jak te wykonane z białego złota, a są dużo tańsze – dodaje. Można domniemywać, że klienci wybierając srebrne obrączki kierują się przede wszystkim ich ceną. Wiedza na temat metali i kamieni szlachetnych wśród klientów salonów nie jest duża, a wzornictwo, według którego tworzone są srebrne obrączki, na tyle ciekawe, że Polacy wybierają srebrną biżuterię. – Jeszcze kilkadziesiąt lat temu złota obrączka była nie tylko symbolem wiecznej miłości, ale także pewnego rodzaju lokatą kapitału, z którego w sytuacji kryzysowej można skorzystać i ją sprzedać – mówi Paweł Kazimierczak. – Obecnie czasy są zupełnie inne i złota obrączka jest tylko tradycyjną biżuterią wymienianą podczas ślubu – dodaje. Dlatego też coraz mniej osób decydujących się na ślub przywiązuje wagę do obrączki. Liczy się dla nich przede wszystkim cena „niezbędnego” elementu ślubu. Nie można zapominać, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej