Ambermart 2008
Choć panującą obecnie na rynku bursztynu sytuację nie sposób uznać za dobrą, targi Ambermart pozwoliły spojrzeć wielu producentom biżuterii trochę bardziej optymistycznie w przyszłość. W swoich wypowiedziach wystawcy podkreślali, że uwzględniając trudną sytuację, na którą decydujący wpływ ma zarówno silna złotówka, jak i sytuacja ekonomiczna na rynku amerykańskim, targi można uznać za udane.W dniach 25-27 sierpnia w Gdańsku 132 firmy, głównie producenci biżuterii srebrnej i złotej zdobionej bursztynem, prezentowały swą ofertę. W ciągu trzech dni targowych zapoznało się z nią ponad 3000 gości z 34 krajów. Tylko trzecią część stanowili kupcy, reszta to publiczność, która miała wstęp na targi przez trzy a nie - jak do tej pory - jeden dzień. Zarejestrowanych zostało 1011 gości branżowych, w tym 414 kupców z 34 krajów oraz 597 z Polski. Najwięcej odwiedzających przybyło z Włoch, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, USA, Litwy, Rosji, Australii i Hongkongu.
Adam Pstrągowski - S&A Bursztynowa Biżuteria
Dzięki synergii wspólnych dla branży i targów działań, pomimo wielu niedociągnięć, zaczęliśmy dumnie tytułować się Światową Stolicą Bursztynu. Te targi po raz kolejny rozczarowały organizacją recepcji obsługującej gości i kupców, luki dachowe wentylujące halę częściej były zamknięte niż otwarte. Jednak to wszystko można dopracować, zmienić i poprawić. Branża została rozdarta przez nieświadomie działanie wielu producentów, myślących głównie "krótkoterminowym rachunkiem ekonomicznym".
Jednym słowem, po raz kolejny jako branża pokazaliśmy swoją mentalność, przemykając korytarzami z siatką wyrobów tańszych o koszt wystawiania się. Jest to co najmniej nieetyczne! Siła branży wynika ze skupienia mnogości firm prezentujących swoje produkty i ich różnorodności t
[...]
Dzięki synergii wspólnych dla branży i targów działań, pomimo wielu niedociągnięć, zaczęliśmy dumnie tytułować się Światową Stolicą Bursztynu. Te targi po raz kolejny rozczarowały organizacją recepcji obsługującej gości i kupców, luki dachowe wentylujące halę częściej były zamknięte niż otwarte. Jednak to wszystko można dopracować, zmienić i poprawić. Branża została rozdarta przez nieświadomie działanie wielu producentów, myślących głównie "krótkoterminowym rachunkiem ekonomicznym".
Jednym słowem, po raz kolejny jako branża pokazaliśmy swoją mentalność, przemykając korytarzami z siatką wyrobów tańszych o koszt wystawiania się. Jest to co najmniej nieetyczne! Siła branży wynika ze skupienia mnogości firm prezentujących swoje produkty i ich różnorodności t
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|