Blask bizuterii
Zainteresowanie sprzedażą biżuterii za pośrednictwem sieci jest coraz powszechniejsze. Wykorzystanie nowoczesnych sposobów komunikowania się z klientami wiąże się z problemem ukazania oferowanej biżuterii możliwie jak najdokładniej. Sprzedawcy muszą zadbać o wizualizację biżuterii, dzięki wykonywaniu zdjęć biżuterii oraz animacji.Sprzedając biżuterię w sieci zarówno właściciele salonów jubilerskich, jak i galerii z biżuterią autorską, muszą zadbać o wizualizację swojej oferty. Profesjonalny sposób prezentacji biżuterii na monitorze komputera pozwala klientowi na podjęcie decyzji o zakupie produktu.
Odpowiednie zdjęcie biżuterii
Klienci podejmują decyzję o zakupie biżuterii kierując się przede wszystkim emocjami. Dlatego też tak istotne jest odpowiednio zrobione zdjęcie. Musi ukazywać wszystkie walory biżuterii, podkreślać jej charakter. – Najważniejsze jest ujęcie na zdjęciu realnej wartości produktu i jego zasadniczych cech. Oczywiście podstawą jest odpowiednie tło fotografii i oświetlenie – tłumaczy Mikołaj Bator, prezes zarządu MODE SA. – Zaakcentowanie połysku odpowiednimi refleksami, ukazanie kamienia oraz optymalna prezentacja designu to priorytet – dodaje. Zdjęcie biżuterii musi być wykonane profesjonalnie, musi mieć głębię. Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci, rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi, zapewnienie sobie możliwości podjęcia aktywnej walki o klienta. W Polsce świadomość, że biżuteria może równie chętnie być kupowana za pośrednictwem sieci, jest wciąż niska. Więks [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|