Luksus – sztuka życia
Bogaci są wymagającyEmocje, wellness, wewnętrzne wartości, duchowość - to słowa klucze w promocji dóbr luksusowych. Luksus to dziś sztuka życia i nie wiąże się już z wartością materialną. Produkty luksusowe muszą odpowiadać emocjom i nadawać kształty marzeniom. Gotowość do ich zakupu rośnie wraz z zarobkami. Według magazynu Goldschmiede Zeitung, typowy konsument dóbr luksusowych to samodzielna, wykształcona osoba w średnim wieku. Specjaliści znanych światowych marek już teraz myślą, jak zaspokoić potrzeby tej grupy w kolejnych sezonach. Firma Swarovski zaprezentowała na łamach GZ Journal propozycje trendów na sezon wiosna/lato 2008. Projektanci pozostawiają nam dużą swobodę wyboru. Ascetyczne, nordyckie wzornictwo, amulety, sztuczne materiały w stylu techno, a może elementy etniczne, korale, perły w stylu glamour? W sezonie wiosenno-letnim 2008 według własnego gustu, będziemy mogli wybierać z bogatej oferty projektantów.
Wieści z Europy Środkowo-Wschodniej
- Na Litwie, Łotwie i w Estonii trudno znaleźć jeden klucz do serca klientów - powiedział Kari Kuulman z estońskiej firmy Baltic Jewellery Trade w wywiadzie dla magazynu Baltic Jewellery News. Mieszające się wpływy różnych kultur sprzyjają indywidualizmowi. Klienci w krajach bałtyckich są otwarci na oryginalne połączenia stylów, ale za to trudno stworzyć ofertę, która odpowiadałaby większości. Takich problemów nie mają przedsiębiorcy na Białorusi. Wszystkie wysiłki koncentrują na tym, by w ogóle utrzymać się na rynku.
Licencje, kontrole, konfiskaty rujnują śmiałków, którzy odważą się działać w branży jubilerskiej. Problemem jest monopolizacja produkcji i prawie całkowite opanowanie rynku sprzedaży detalicznej przez zagraniczne firmy. Zdaniem Alexandra Dianowa, jednego z właścicieli Zakładu produ [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|