Reuters podsumowuje: sprzedaż towarów luksusowych spadnie o 10 % w 2009 roku
Jak przewidują analitycy globalna sprzedaż towarów luksusowych spadnie w 2009 roku aż o 10 procent. Inwestorzy zastanawiają się, czy popyt ze strony wschodzących rynków, takich jak Chiny czy Ameryka Łacińska będzie w stanie zrekompensować słabą sprzedaż na rynkach Paryża, Londynu, Tokio, Dubaju czy Nowego Jorku . O problemie tym inwestorzy będą mogli podyskutować na pierwszym w historii szczycie Reutersa poświęconym produktom luksusowym, który będzie trwał od dziś do 10 czerwca. Kierownictwo marek takich jak Burberry, Van Cleef & Arpels, Tiffany, The Luxury Institute, Estee Lauder, Bain & Co, Rolls-Royce Motor Car czy Hermes będzie rozmawiać o przyszłości sektora towarów luksusowych i szukać pomysłów na wyjście z kryzysu.