Nadchodzi nowa era w handlu biżuterią?
Marty Hurwitz - dyrektor generalny MVI Marketing Ltd. dokonał wczoraj uroczystego \"pierwszego kliknięcia\" na stronie internetowej - JewelrySpotter.com, pierwszej wyszukiwarce poświęconej wyłącznie biżuterii. Przemawiając z tej okazji powiedział: „Nigdy nie było lepszego czasu, aby być konsumentem biżuterii. W sieci istnieje bowiem największy wybór produktów we wszystkich kategoriach i większość z nich można nabyć nie wychodząc z domu\". \"Nie potrafimy przewidzieć kiedy skończy się recesja ale jedno wiemy na pewno – każdy, kto powoła się na stary model biznesowy sprzedaży po okresie recesji prawdopodobnie będzie skazany na poniesienie dużych strat\" – dodał. Hurwitz podkreślił również, że demografia wyznacza trendy w marketingu dlatego należy przygotować się na nadejście nowego pokolenia konsumentów, którzy przyzwyczajeni są do robienia zakupów w sieci.