Diamenty przetrwają kryzys
Potentat na rynku diamentów, De Beers - który spopularyzował ten kamień jako najodpowiedniejszy dla pierścionka zaręczynowego swoim hasłem \"diamenty są wieczne\", które przeszło już do historii, nadal sugeruje klientom, że wydanie dwumiesięcznej pensji na zaręczynowy drobiazg jest świetnym pomysłem.Potwierdzają to statystyki sprzedaży – nawet w centrum recesji większość konsumentów chce powiedzieć TAK jedynie diamentom. Specjalne badania przeprowadzone przez amerykański miesięcznik branży jubilerskiej - National Jeweler wykazały, że obroty 71 procent sklepów, które mają w swojej ofercie diamenty, pierścionki zaręczynowe z diamentami i diamentowe obrączki wzrosły do 41 procent lub zachowały poziom sprzedaży podobny do ubiegłorocznego – czyli 30 procentowego, podczas gdy tylko 21 procent ankietowanych jubilerów zgłosiło spadek zainteresowania diamentową biżuterią wśród klientów.