Nowe strategia sprzedaży Tiffany and Co.
Tiffany otworzył swój pierwszy sklep w Stanach Zjednoczonych, który będzie różnić się od pozostałych nowym formatem sprzedaży. Dzięki temu zakupy mają stać się bardziej dostępne oraz wygodne. W nowym sklepie w Glendale (Kalifornia) można kupić biżuterię ze średniej kategorii cenowej, najdroższe modele nie są dostępne. Przedział cenowy wynosi od 80$ do 42000$, ale średnia to od 200$ do 5000$. Nowa strategia polega na częściowym „otwarciu gablot”, czyli udostępnieniu biżuterii dla odwiedzających sklep, zachęcaniu ich do przymierzania. Towar jest ogólnie dostępny dla klientów, którzy nie muszą prosić o podanie biżuterii, by ją przymierzyć – mogą to zrobić sami. Inny jest również podział asortymentu: zamiast tradycyjnego podziału ze względu na rodzaj metalu biżuteria została skategoryzowana według stylu, jaki reprezentuje. Personel również jest bardziej otwarty, mniej oficjalnie ubrany, a jego zadaniem jest głównie zachęcanie klientów do samodzielnego przymierzania biżuterii. Zmiana ta niewątpliwie przyniesie powiew świeżości dla tradycyjnej formy sprzedaży w sklepach Tirffany’ego, chociaż firma wcale nie rezygnuje z tradycji. Jest to jedynie alternatywna forma, która trafi zapewne w gusta młodszej klienteli oraz tych, którzy w sklepach jubilerskich czują się skrępowani.