Prosta forma i uniwersalne wzornictwo

pj_2011_10-18.jpgHurtownie ze złotą biżuterią oferują swoim klientom niemal każdy rodzaj asortymentu, jednak najlepiej sprzedają się proste formy – pierścionki z małym oczkami, delikatne kolczyki i dewocjonalia. Właściciele hurtowni podkreślają, że ich klienci kupują produkty, które z całą pewnością znajdą się w sferze zainteresowania klientów.


Producenci biżuterii stawiają więc na proste formy, tworząc biżuterię, która cieszy się największym zainteresowaniem. Nie eksperymentują z formami oraz wzornictwem. Im prostsza i tańsza biżuteria – tym większa szansa, że znajdzie się ona w salonach jubilerskich.


Przede wszystkim sprzedażowe hity

– Właściciele salonów jubilerskich, sprzedawcy biżuterii kupują te wyroby jubilerskie, które cieszą się popularnością wśród klientów ich sklepu – mówi Włodzimierz Metz, właściciel salonu jubilerskiego OPAL. – Chcą, aby inwestycja w asortyment zwróciła się w dość krótkim czasie, dlatego też stawiają na produkty „lekkie” i popularne – dodaje. Największym zainteresowaniem w hurtowniach złota cieszą się delikatne pierścionki i obrączki oraz dewocjonalia. Jak podkreślają właściciele hurtowni, nigdy nie brakuje chętnych, aby zakupić tradycyjne dewocjonalia. – W salonach jubilerskich nie może zabraknąć złotych krzyżyków, medalików czy łańcuszków. Można powiedzieć, że jest to podstawowy asortyment każdego sklepu z biżuterią – mówi Bogdan Wyżykiewicz, jubiler. – Klienci często odwiedzają salony jubilerskie z myślą o kupnie złotej ozdoby religijnej – dodaje. Szczyt zakupów złotych dewocjonaliów przypada na kwiecień, maj a także grudzień. – W czasie świąt Bożego Narodzenia odbywa się dużo chrztów, dlatego też wiele osób decyduje się na zakup złotego medalika czy krzyżyka – mówi Bogdan Wyżykiewicz. – W przypadku dewocjonaliów kluczową rolę odgrywa prosta forma ozdoby, im bardziej tradycyjna ozdoba tym lepiej – dodaje. Warto zauważyć, że często wybieranym produktem w hurtowniach biżuterii złotej są też łańcuszki i bransolety. – Dobrze sprzedają się łańcuszki o delikatnych splotach oraz niskie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej