Teraźniejszość i przyszłość targów Amberif

Pozytywne opinie przeważające w przeprowadzonych wśród wystawców ankietach są dla organizatora targów Amberif potwierdzeniem, że zainicjowane zmiany idą w dobrym kierunku. Ale to także znak, że zmiany są konieczne.

pj-2024-02-300069

W tegorocznych Międzynarodowych Targach Bursztynu i Biżuterii Amberif Autumn wzięło udział 131 wystawców – głównie z Polski i Litwy, ale także z takich krajów jak Łotwa, Niemcy, Włochy, Turcja oraz Szwecja. Z ich ofertą zapoznało się ponad 1330 gości z 32 krajów, m.in. z Bahrajnu, Kuwejtu, Niemiec, Australii, Wielkiej Brytanii, Chin, Singapuru, Tajwanu oraz Stanów Zjednoczonych. Największym zainteresowaniem cieszyła się niezmiennie unikatowa biżuteria z wyselekcjonowanym bursztynem bałtyckim, poszukiwana była również ta wyróżniająca się nowoczesnym wzornictwem i zgodna z aktualnymi trendami. Reakcją producentów biżuterii na sytuację gospodarczą jest m.in. bogaty asortyment precjozów w różnych przedziałach cenowych, minimalizowanie rozmiarów ozdób oraz pozłacanie czy oksydowanie biżuterii srebrnej, by stała się atrakcyjną alternatywą dla biżuterii złotej.
– Jesteśmy zadowoleni z jesiennej edycji targów Amberif. Głównie dlatego, że nasi wystawcy są zadowoleni. To wynika z ankiet podsumowujących imprezę, które wypełniła połowa wystawców. Pozytywnie oceniono organizację, aranżację hal oraz atmosferę, jak również doceniono nowe usługi, np. możliwość zamówienia kateringu z dostawą na stoisko. Ankiety są dla nas ważnym narzędziem komunikacji z wystawcami oraz cennym źródłem informacji o ich potrzebach i oczekiwaniach. Skrupulatnie analizujemy także efekty podejmowanych działań marketingowych, by w kolejnych edycjach stawiać przede wszystkim na te sprawdzone – podsumowała Monika Szpatowicz, kuratorka projektu targów Amberif. Największe znaczenie przypisywane jest tym działaniom, które mają na celu dotarcie do nowych grup kupców, by skuteczne zachęcić ich do odwiedzenia obu edycji targów. Wygląda na to, że niektóre z nich sprawdziły się już w czasie tegorocznych targów Amberif Autumn – z ankiet wynika, że 54 proc. ankietowanych nawiązało nowe kontakty biznesowe podczas targów, a kolejne 28 proc. oceni po targach. Realizacji tego celu będzie służyła także zapowiadana zwiększona aktywność w nawiązywaniu nowych partnerstw i zdobywaniu dla bursztynu nowych rynków, m.in. poprzez obecność w programie Hosted Buyers. Program umożliwia prowadzenie interesów na płaszczyźnie międzynarodowej – stwarza on bowiem wyjątkowe możliwości nawiązywania kontaktów z najlepszymi profesjonalistami z branży, niezależnie od miejsca ich działalności na świecie.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl