OROAREZZO 2024: ITALIAN EXHIBITION GROUP poszerza ofertę biżuterii MADE IN-ITALY o propozycje dla branży fashion
Targi Oroazrezzo 2024, które odbędą się w dniach 11–14 maja w toskańskim Arezzo, zaskoczą nową formułą: oferta wystawców z sektora biżuterii zostanie poszerzona o propozycje dla firm z branży fashion.Wszystko, co Włochy mają najlepszego w sektorze biżuterii złotej i srebrnej , jak również półprodukty, komponenty i technologie do jej produkcji, zostanie zaprezentowane na targach Oroarezzo 2024 – międzynarodowej platformie produkcji biżuterii przemysłowej organizowanej przez Italian Exhibition Group.
– Oferta wystawiennicza tegorocznej, 43. edycji targów Oroarezzo zostanie poszerzona o ofertę dla firm z branży mody. Szeroka oferta wystawców bazująca na najlepszych wyrobach jubilerskich odpowiadająca na zapotrzebowanie rynku poszukującego wysokiej jakości i umożliwiająca tworzenie unikalnych kreacji marek własnych – wraz z obszarem cash & carry – zostanie dodatkowo wzbogacona o sekcję dedykowaną produkcji akcesoriów modowych – podsumowuje Matteo Farsura, menedżer odpowiedzialny za sektor Jewellery & Fashion w Italian Exhibition Group.
PRZYJAZD MIĘDZYNARODOWYCH KUPCÓW
Kolejnym strategicznym punktem wydarzenia jest specjalny program zachęcający kupców do wizyty na targach Oroarezzo. Został on stworzony we współpracy z Włoską Agencją Handlu (ITA) – wspólnej instytucji centralnej Ministerstwa Rozwoju Gospodarczego oraz Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Współpracy Międzynarodowej odpowiedzialnej za realizację programu działań promocyjnych, również w zakresie inwestycji, której działania mają obecnie na celu poszukiwanie kontaktów biznesowych na rynkach Europy Wschodniej, USA i Bliskiego Wschodu oraz w Azji Południowo-Wschodniej i Ameryce Południowej.
Uczestnikami targów będą także wybrani włoscy sprzedawcy detaliczni zainteresowani ofertą wystawców, w tym w szczególności propozycjami z obszaru cash & carry w zakresie zakupów gotowych rozwiązań z przeznaczeniem na sezonową ekspozycję w witrynach sklepowych.
OROAREZZO 2024 ROZSZERZA OFERTĘ O SEKCJĘ MODY
Precious Fashion to nowy obszar na targach Oroarezzo 2024 poświęcony łańcuchowi produkcji akcesoriów modowych, ze szczególnym uwzględnieniem produktów made in Italy. Marki, projektanci i pracownie stylu będą mogły nawiązać kontakty z wiodącymi firmami specjalizującymi się w technologiach wykończenia high-end i innowacyjnej obróbki oraz optymalnych rozwiązaniach w duchu zrównoważonego rozwoju zarówno w branży mody, jak i produktów luksusowych.
W ramach Precious Fashion zaprezentowane zostaną włoskie firmy specjalizujące się w chemicznej obróbce metali i galwanizowania powierzchni oraz zajmujące się produkcją akcesoriów i dekoracji metalowych, jak i spawaniem oraz montażem.
SEMINARIA TECHNICZNO-NAUKOWE
Targi branżowe Oroarezzo to także doskonała okazja do wzięcia udziału w prelekcjach i wykładach służących aktualizacji wiedzy zawodowej dla profesjonalistów z branży. We współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi, wiodącymi firmami i instytucjami certyfikującymi zaplanowano szereg spotkań poświęconych tematyce branżowej, m.in. zarządzaniu łańcuchem dostaw.
33. EDYCJA KONKURSU PREMIER
Première to odbywający się na targach Oroarezzo konkurs, w którym nagradzane są najlepsze kreacje. Od 33 edycji motywuje on do szlifowania umiejętności warsztatowych i twórczych złotników, którzy przygotowują prace na temat zaproponowany przez dyrektora artystycznego Beppe Angioliniego. Jedna z kategorii to Talenty, adresowana w szczególności do studentów i młodych projektantów poniżej 30. roku życia.
EWOLUCJA W SYNERGII Z TERYTORIUM
Dzięki dobrej współpracy z lokalnymi partnerami, m.in. Izbą Handlową Arezzo-Siena, prowincją Arezzo i regionem Toskanii, możliwe jest dalsze umacnianie pozycji targów Oroarezzo. Podjęte działania miały na celu zwiększenie nacisku na współczesne zagadnienia związane z produkcją biżuterii i zaowocowały w 2023 roku obecnością kolejnych topowych firm z regionu Valenzy, które dołączyły do grona wystawców tworzonego m.in. przez wiodących producentów z regionu Arezzo, Vicenzy i Torre del Greco.
Mając na celu podniesienie jakości usług modernizacji zostało poddane również centrum wystawiennicze. Stałe dążenie do optymalizacji oferty ma na celu prezentację pełnego know-how, kreatywności i nowatorstwa włoskich firm, adresując ją do odbiorców z sektora zarówno biżuterii, jak i mody.
Inicjatywy związane z odświeżaniem wizerunku targów Oroarezzo to także efekt wyjątkowego zaangażowania miasta Arezzo, które dąży do dalszego promowania fascynującej tradycji złotniczej regionu oraz ochrony jej dziedzictwa artystycznego i kulturowego. Jest ona bowiem integralną częścią targów, w których bierze udział międzynarodowa publiczność branżowa przybywająca do Arezzo nie tylko z Włoch, kraju będącego największym producentem biżuterii i mogącego się poszczycić bogatymi tradycjami, ale też z całego świata.