Biżuteria online
Świat popandemiczny przyniósł nam rozwój sprzedaży biżuterii przez internet. Aby funkcjonować na rynku jubilerskim, nie można nie posiadać sklepu w sieci, gdyż większość klientów zainteresowanych zakupem biżuterii rozpoczyna poszukiwania wymarzonego wyrobu właśnie za pośrednictwem internetu.Należy zauważyć, że coraz częściej twórcy biżuterii niemal całkowicie rezygnują z tradycyjnych punktów sprzedaży i zaczynają funkcjonować tylko w cyfrowym świecie. Aby w pełni wykorzystać potencjał, jaki niosą nowe technologie, należy nauczyć się działać w sieci.
Założniejsze – opowiedzenia historii za pośrednictwem zdjęć. Drugim sposobem ekspozycji biżuterii na stronie internetowej jest fotografia typu packshot, która przedstawia produkt na jednolitym białym tle w samym środku kadru. Biżuteria ukazana jest w pełnej krasie i musi mówić sama za siebie. Istnieje jako samodzielne dzieło sztuki. – Wybór rodzaju fotografii zależy od właściciela sklepu internetowego, ale warto zastanowić się nad fotografią typu packshot, gdyż tylko ona pozwoli biżuterii przemówić we własnym imieniu – uważa Milena Krzyżanowska. – Niezależnie od wyboru rodzaju zdjęcia należy dbać o doskonałą jakość fotografii i ich walory artystyczne. Na stronie nie powinny pojawiać się przypadkowe zdjęcia, wykonane przez fotografa amatora – dodaje.
Wizyta w sklepie online
Należy pamiętać, że samo skłonienie klienta do wejścia do naszego sklepu jest już sukcesem, ale nie gwarantuje jeszcze sprzedaży biżuterii. Aby skłonić go do podjęcia decyzji o zakupie, warto posłużyć się asystentem sprzedaży, czyli sztuczną inteligencją, która nawiąże kontakt z klientem i odpowie na wszystkie jego pytania. Oczywiście jeśli nie chcemy inwestować w nowoczesne narzędzia, możemy skorzy [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak