PORTAL » Z ŻYCIA BRANŻY – POLSKA (Strona 2)
Opakowania jubilerskie są jednym z podstawowych produktów marketingowych, jaki może wykorzystać salon jubilerski i producent biżuterii, aby wypromować swoją markę. To także ważne medium, za pomocą którego docieramy ze swoim przekazem do potencjalnego klienta, dlatego tak istotne jest, aby spełniało ono oczekiwania konsumentów. Popyt na spersonalizowane opakowania otwiera szansę na…
/
Czytaj artykuł...
świaPowoli wraca moda na biżuterię z kamieniami kolorowymi. Klienci w salonach jubilerskich coraz chętniej wybierają pierścionki z szafirami, szmaragdami czy rubinami. Zainteresowanie klientów budzi też cytryn, opal i topaz. Na naszych oczach następuje stopniowe, acz widoczne przełamanie tendencji do kupowania jedynie diamentów. Właściciele salonów jubilerskich zauważają, że klienci chcą posiadać…
/
Czytaj artykuł...
Wielkim zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich cieszą się wszelkiego rodzaju okazjonalne produkty jubilerskie. Pamiątki z okazji ślubu, chrztu czy Pierwszej Komunii Świętej wykonane ze srebra czy posrebrzane znajdują swoich nowych entuzjastów. A to z kolei sprawia, że ich sprzedażą zaczynają zajmować się coraz to nowe podmioty gospodarcze. Producenci srebrnych prezentów…
/
Czytaj artykuł...
Szczegóły projektu i regulamin wystawy ukażą się niebawem, jeszcze w bieżącym roku. Jednak już dziś chcemy podać garść szczegółów, które raczej nie ulegną zmianie. Oto wstęp i kilka punktów z tworzonego regulaminu. Biżuteria od pradziejów do dziś niesie wiele znaczeń. Jest ozdobą ciała i stroju, lokatą, wyrazem emocji – od…
/
Czytaj artykuł...
Powszechnie uważa się, że biżuteria nie potrzebuje żadnej oprawy. Nic bardziej mylnego. Opakowanie biżuterii to nie tylko pudełko, które zabezpiecza wyrób jubilerski przed zniszczeniem czy zgubieniem, to przede wszystkim oprawa biżuterii. Dobrze dobrane opakowanie pozwala na wyeksponowanie walorów biżuterii, ale także na uwypuklenie pozytywnych cech sprzedawcy i producenta. W pudełku…
/
Czytaj artykuł...
Przez pokolenia powstawały przedmioty, które – chociaż pozbawione funkcji praktycznej – były równie ważne jak przedmioty codziennego użytku i w istotny sposób służyły człowiekowi. Świadczyły bowiem o pozycji i guście właściciela, stanowiły symbol prestiżu, rodzaj lokaty lub były nośnikiem informacji. Poza tym zawierały wiadomości o stylu danej epoki, środowisku, pozycji…
/
Czytaj artykuł...
19 i 20 maja były dniami kulminacji 38. edycji Legnickiego Festiwalu Srebro, którego motywem przewodnim w tym roku była tożsamość. „Srebrny” weekend tradycyjnie otworzył pochód z Krasnalem Złotym Paluchem – patronem festiwalu. Jego figurę zaprojektował w 2010 r. Gijs Bakker podczas tygodniowych Międzynarodowych Warsztatów Złotniczych Silver Time, Legnica Copper Ore…
/
Czytaj artykuł...
Kompleksowe rozwiązania dla profesjonalnych jubilerów Wszystko pod jednym dachem Usprawnienie pracy Godny zaufania i największy w dziedzinie jubilerstwa w Środkowej Europie Portfolio 200 000 produktów podzielonych na kategorie: Configurator 3C Zaręczynowe Obrączki Biżuteria Półfabrykaty jubilerskie Diamenty Kamienie Szlachetne Półprodukty Metale Narzędzia Opakowanie Rozwiązania sprzedaży dla Państwa: Nowoczesne i…
/
Czytaj artykuł...
Dewocjonalia to nie tylko biżuteria religijna, srebrne obrazki święte czy różańce wykonane z materiałów jubilerskich, ale także przedmioty kultu religijnego. W sklepach z dewocjonaliami znajdujemy kielichy mszalne, relikwiarze, pateny czy złote tabernakula. Ich sprzedażą zajmują się wyspecjalizowane sklepy tradycyjne, a także coraz częściej sklepy internetowe. Na polskim rynku jubilerskim niezwykle…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Małgorzatą Podleśną-Zdunek, projektantką biżuterii Polski Jubiler: Jak biżuteria wkradła się w pani życie? Skąd wzięło się u pani zainteresowanie tą dziedziną sztuki? Małgorzata Podleśna- Zdunek: Początkowo próbowałam samodzielnie tworzyć biżuterię, ale bez znajomości warsztatu było to bardzo trudne. Znalazłam Wytwórnię Antidotum – prywatną szkołę projektowania biżuterii. Tutaj pod…
/
Czytaj artykuł...
Firma Swarovski wprowadziła do swoich salonów kolekcję na sezon jesień/zima 2016/17 opartą na czterech różnych interpretacjach galaktycznej tematyki. Kosmos i galaktyki stanowią od wieków źródło inspiracji w sztuce, architekturze, wzornictwie, a także kinematografii. Nie umknęło to uwadze dyrektor kreatywnej Nathalie Colin, która również uległa czarowi gwiazd i postanowiła wykorzystać tę…
/
Czytaj artykuł...
Na polskim rynku pojawia się coraz więcej firm oferujących kamienie szlachetne i kamienie syntetyczne. Te ostatnie, ze względu na swoją cenę oraz właściwości, są coraz chętniej kupowane przez twórców biżuterii. Kamienie syntetyczne podbijają rynek jubilerski nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Jak powszechnie wiadomo, popyt rodzi podaż, stąd…
/
Czytaj artykuł...