PORTAL » Z ŻYCIA BRANŻY – POLSKA

Cichy luksus w świecie zegarków

Cichy luksus, czyli quiet luxury, to trend, który coraz mocniej zaznacza swoją obecność w świecie zegarków. Idea ta opiera się na wyborze produktów najwyższej jakości, bez krzykliwych oznaczeń, których wartość rozpoznają jedynie znawcy. Zegarki wpisujące się w ten nurt nie epatują złotem czy diamentami, lecz wyróżniają się doskonałym wykonaniem, precyzyjnym…

01/2025, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA, ZEGARKI

Targi INHORGENTA – bardziej międzynarodowe niż kiedykolwiek wcześniej

Gdyby liczba wystawców tegorocznych targów INHORGENTA miała być wyznacznikiem pomyślności branży, można byłoby założyć, że rok 2025 będzie dobrym rokiem dla branży jubilerskiej i zegarkowej oraz kamieni szlachetnych. Jak podaje organizator, w tegorocznej edycji wzięło bowiem udział 900 wystawców reprezentujących 1334 marek z 38 krajów, tj. o 3,4% więcej niż…

01/2025, TARGI, W NUMERZE, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

MATERIAŁ PARTNERA: Najbardziej prestiżowe ulice w Polsce

Czasem jedna ulica jest wizytówką całego miasta. Zwykle są to prestiżowe lokalizacje, na których znajdziemy świetnie prosperujące, eleganckie sklepy czy restauracje. Miejsca te mają często swoją wyjątkową historię lub interesującą zabudowę, która przyciąga turystów. Na świecie istnieje wiele ulic, które są znane, a powody ich sławy są bardzo różne. W…

Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Watches & – nowości

Targi Watches & Wonders Geneva wyznaczyły trendy na ten rok. Wśród nich zauważymy powrót do bardziej klasycznych proporcji i modeli unisex, odważne kolory i zastosowanie wymiennych bransoletek. Tzw. wielkie komplikacje cieszą się niezmiennie dużym zainteresowaniem, podczas gdy metiers d’art stanowi połączenie sztuki zegarmistrzowskiej i sztuki dekoracyjnej. Genewskie targi Watches &…

02/2024, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA, ZEGARKI

OROAREZZO 2024: ITALIAN EXHIBITION GROUP poszerza ofertę biżuterii MADE IN-ITALY o propozycje dla branży fashion

Targi Oroazrezzo 2024, które odbędą się w dniach 11–14 maja w toskańskim Arezzo, zaskoczą nową formułą: oferta wystawców z sektora biżuterii zostanie poszerzona o propozycje dla firm z branży fashion. Wszystko, co Włochy mają najlepszego w sektorze biżuterii złotej i srebrnej , jak również półprodukty, komponenty i technologie do jej…

Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Jubinale Poznań

Na targowej mapie Polski pojawiła się nowa impreza wystawiennicza – Jubinale Poznań. Ich pierwsza edycja odbędzie się w dn. 24-26 lutego w Poznań Congress Center i skupi ponad 60 wystawców, głównie firmy oferujące biżuterię złotą i srebrną. W założeniu targi JUBINALE Poznań mają charakter czysto biznesowy – celem jest stworzenie…

Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

MATERIAŁ PARTNERA: Pomysł na biznes – automatyczne skrytki depozytowe

Rozwój pozabankowej oferty dostępu do skrytek depozytowych nowym trendem w Europie Obserwowany w Europie wzmożony popyt na złoto sprawił, iż wielu znanych na rynku graczy oferujących monety i złoto inwestycyjne postanowiło wyjść naprzeciw potrzebom swoich Klientów i poszerzy swoją ofertę o usługę przechowywania tego kruszcu. Decyzję taką ułatwiły im w…

Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Zegarki tylko dla elity

Rynek zegarmistrzowski w Polsce zmienił się diametralnie. Z mapy zniknęły salony zegarmistrzowskie, a zegarmistrzowie w olbrzymiej większości odeszli na emeryturę. Sprzedaż zegarków przeniosła się do sieci i zajmują się nią przede wszystkim platformy sprzedażowe spoza naszego kraju. W centrach handlowych zamykane są kolejne salony zegarmistrzowskie, a te które zostają, podejmują…

04/2022, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA, ZEGARKI

MATERIAŁ PARTNERA: Międzynarodowe Targi Złotej Biżuterii IEG

Od 7 do 10 maja w Arezzo, we Włoszech odbywać się będą Międzynarodowe Targi Złotej Biżuterii IEG. W czasie czterodniowej imprezy swoje wyroby jubilerskie zaprezentują najważniejsi włoscy producenci biżuterii, artyści, sprzedawcy maszyn i narzędzi dedykowanych dla branży złotniczej. 41. edycja targów to okazja do zapoznania się z włoskim designem, zakupem…

Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Popandemiczny rynek zegarmistrzowski

Rynek zegarmistrzowski w czasie pandemii i po niej zmienił się diametralnie. Klienci zaczęli poszukiwać zegarków, które ułatwiają im funkcjonowanie w świecie wirtualnym, a także stawiać na marki zegarmistrzowskie, które realizują strategię zrównoważonego rozwoju. Na znaczeniu zyskał także rynek wtórny, który jeszcze kilka lat temu ogrywał marginalną rolę. Sprzedaż zegarków niemal…

02/2022, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA, ZEGARKI

Paszport dla kosztowności

Sprzedaż biżuterii wykonanej ze złota i kamieni szlachetnych rośnie. W III kwartale 2021 klienci na całym świecie kupili 433 ton złota w biżuterii. Jak możemy przeczytać w raporcie Światowej Rady Złota, oznacza to wzrost o 33 proc. względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. Te informacje mogą cieszyć i napawać optymizmem…

04/2021, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Miniaturyzacja i automatyzacja

narzędzia i maszyny jubilerskie są stale udoskonalane, aby spełnić oczekiwania producentów biżuterii. z roku na rok stają szybsze i wydajniejsze. Teraz przyszedł czas na ich miniaturyzację. Niemal wszyscy producenci sprzętu jubilerskiego dostrze- gli potrzebę dostosowania maszyn jubilerskich do nowych wymagań klientów, którzy poza jakością i funkcjonalnością kupowanego sprzętu, oczekują także…

01/2021, PRODUKT, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA